Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-31 22:15:20 följande:
    våra vägar korsades välldigt snabbt (trots värmen) när ni nästan va nera där vi vandra vidare å köppte varsin glass å sen stod vi uppe vid vägen å kolla på helikoptern sen knalla vi heeela backen ner för mannen ville se badplatsen å sen åkte vi hem
    Där ser man. :)
    Leos och Vincents mamma var också där med sin familj, sprang du på dem också? :)
    Det gjorde inte jag. :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Jag stortrivs just nu. {#lang_emotions_laughing}
    Lagom temperatur, fint väder och så ligger jag i hängmattan med laptopen. {#lang_emotions_sunny}
    Kan inte bli bättre.

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-01 13:41:48 följande:
    ååååh ja vill ha hus typ Nyss!
    :) Ja det är gött! Men det är inte alla tomter som har två träd på lagom avstånd heller. ;)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-01 13:44:16 följande:
    Nu dyker min mormor upp från pendeln när som så strax blire en mysig fika på stan
    Trevligt! Borde man själv göra något vettigare av dagen?
    Min make avbröt mig i städandet när han kom hem på lunch... han får skylla sig själv att jag fastnade i hängmattan. ;)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 13:45:56 följande:
    Det finns ju på ställning annars om det är så.Hade hängmatta hos mamma och det är väldigt avkopplande, fast jag föredrar nog en hammock tror jag
    Jo iof, men det är gött med skuggan som blir av träden.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 13:49:49 följande:
    Ja, jag föredrar också hammock. Det är ju hur gosigt som helst. Ligga och sova i svalkan i en gungande hammock. MUMS.
    Ni har inte testat vår hängmatta märker jag. ;)
    En som är gjord för två. (en knodd får nog också plats tror jag. ;) )
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-01 17:21:06 följande:
    Nu är ja hemkommen efter en trevlig tripp på stan å en stooor god Islatte mumma!Vi köpte en "fylla i bok" på designtorget till bebis som är huuur söt som hällst, inte så där stel å tråkig som en del kan va å har massa söta bilder i sig.Den heter:bästa boken om mig inte så lite kaxigav terese Öman*tipsar er som åsså väntar små*Å så va vi på Lättsam å koöte en massage roller, gryyymt skön! bril mannens räddning från ömma händer då han på kvällarna ofta får gno min rygg med nävarna å ja är heelt säker på att den komer väl till hands på förlossningen me 150kr men guud så värt det! www.omnimassage.com/Omni%20Combo/combo.htmFyyy va söta leksaker den butiken har, dit kommer ja skicka alla när det är dax att köpa presenter
    Den där massage prylen är bra. *tummen upp* Har en sedan tidigare mot träningsvärkiga ben. ;) Så finns det också ett litet hål på man kan droppa några droppar massageolja, så blir det ännu göttare. Lättstädad är den också.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:22:32 följande:
    Vad skönt att ni trivs!Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
    Jag håller också tummarna för sol på lördag. Eller så som det var på vårt bröllop, regnade på förmiddagen och solen kom fram precis när vi kom ur kyrkan, sedan var det en magisk kväll med världens finaste solnedgång vid havet...inte ett moln på himlen.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-01 18:55:07 följande:
    Vi hade regn på förmiddagen, soool strax före vigseln å ända fram tills sista köttbiten va grillad å sen när alla satt vid bords så sa det pang pang å homlen ramla ner med ett brak å det blixtrade å dundrade över havet utanför men åå så underbar dag ändå
    Ja dagen efter vår vigsel regnade det som bara s*tan. Men det gjorde oss ingenting, huvudsaken var att det inte regnade när vi steg ur kyrkan. :)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-02 06:25:03 följande:
    Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg Vad gör man nu då.... *suck*Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...
    Jag också kl 0412. Men jag vände och vred på  mig till 0545 (tror jag, tittade på klockan 0530 iaf)) sen vaknde jag först 0930. :) La mig ovanligt tidigt i går kväll, vilket kan vara orsaken till att jag vaknade mitt i natten. ;)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4