Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

oj jag behöver hjälp. är det någon av er som vet hur väntetider för ett besök på vårdcentralen är? Min karl mår kass och jag vet inte vad jag ska göra. har aldrig uppsökt vården här innan.. jag vill få han till en läkare fort...

• LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-06-25 07:24:54 följande:
    Jag har inte en aning, kan nog variera rejält, men ring sjukvårdsupplysningen och rådgör med dem.
    mmm okej. det ska jag göra då.. fy vad jag är nervös och rädd...
  • LillaLilli

jag ringde 1177.. känns lite bättre. har fått lite tips på vad jag ska ge honom och hålla koll efter. är han inte bra om två dagar ska vi söka hjälp igen.
    men det värsta är att jag ska åka ifrån honom imorgon... ska jobba hela helgen..

men tack snälla för era snabba svar! det uppskattas.

• LillaLilli

om ni ska ha utefika. köper ni fika eller tar ni med er var för sig? jag är i Linköping idag och imorgon. är sugen (som vanligt) på att ses. Men måste se hur karln mår först när han vaknar. han har sovit heela tiden sen jag skrev senast :D

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-06-25 11:18:23 följande:
    vi köper ute om inget annat anges, tex picnic i trädgårdsföreningen.
    ahaaa okej :D
    men du kan inte du skriva ett mejl med ditt nummer i så kan jag skriva sen? om det är okej..
  • LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-06-25 11:40:54 följande:
    nä nu ska jag sticka, men ni är ju ett par st som har mitt nummer så hör av er om det e nåt...
    tack :D
  • LillaLilli

vad är det bästa att göra när man är uttråkad, kom igen, vad som hellst! :P

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-27 21:19:34 följande:
    sitta på FLeller bläddra mellan tv-kanalerna.
    hehe men det har jag gjort sen.... 5 kanske :P
  • LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-06-27 21:27:01 följande:
    Gå ut i kvällssvalkan, det är underbart efter en varm dag. :)
    ja det lät som en bra idé!
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-27 21:33:51 följande:
    rastlöshet är inte skoj.själv saknar jag de gamla comhem kanalerna vi hade förut. vi får ta och ordna en fikaträff snart igen.är länge sen jag var och fikade nu.
    ja det tycker jag, men jag kommer inte till Linköping förrens den 19e tror jag det är.. jobbar lite i Nässjö nu. segt..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4