Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:25:23 följande:
    tack då ska jag fixa en grupp på FB.ni som vill ha namnet kan inboxa mig här eller på FB
    så lite så. hoppas du förstod vad jag menade.. :P
  • LillaLilli

pratar med min karl nu. jag sa att jag hade tråkigt då sa han att jag kunde ju föra över pengar från honom, ett par tusen, och åka och shoppa :D:D

han vet vad jag behöver!!

• LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-09 11:37:18 följande:
    tänk om min gubbe kunde säga samma sak.
    hihi jaa. jag blev helt förvånad.. men han tyckte att jag skulle göra det. inte ofta karln ber om att man ska sno hans pengar och göra av med :D så där hade jag tur.

men det kan jag ha gjort mig förtjänt av. jag lagar ju all han mat, packar hans matlåda vid 05.00 varje dag nästan och tar hand om honom. han jobbar iofs ca 15-17 timmar om dagen :P så han har förtjänat att bli ompysslad med.
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:11:16 följande:
    jag tar det via nya FB gruppen.är så innerligt trött på barnrumpor och folk som lever för att prata skit hela dagarna i ända.känns meningslöst att skriva nått här som skitfolket ska prata skit om.kan hålla med en person i tråden, att nu vet vi villka som är ärliga,inte fryser ut andra medvetet i tråden osv
    oj... har det hänt något här i tråden?
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:21:49 följande:
    förut var denna tråd trevlig.men till slut visade det sig att vissa personer var oärliga och sitter numera och sprider skit om oss som är kvar i denna tråd.vi hängs ut på vissa sidor och bloggar titt som tättderas liv går ut på att prata skit om vissa hela dagarna,frysa ut vissa personer osvvillket är mycket omoget och inte vidare trevligt.tyvärr har även många ärliga och trevliga lämnat tråden pga detta
    nej men fy så tråkigt!!
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:26:00 följande:
    verkligen.så numera vill man inte skriva så mycket här i tråden.ju mindre man skriver ju mindre får de att prata skit omdärav startade jag gruppen på FB idag.själv är innerligt trött på falska oärliga personer som inte har ett eget liv.
    det låter smart :D men då vet ni ju iaf vilka det är, så dom inte kommer in i tråden!
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:30:33 följande:
    precis.nu vet vi att det är vi ärliga kvar i tråden.jag har skrivit lite i gruppen på FBnu ska vi iväg och hämta stora tösen och sen blir det stan igen
    jag har skrivit ett inlägg där iaf :D

härligt. själv ska jag till ikano. själv. lite segt, men får väl gå..
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:44:41 följande:
    då får du ha en bra dag på ikano.här ska jag strax bege mig ut.ni andra får ha en fortsatt bra dagFru Tjag sänder dig många krya på dig kramar.hoppas busiga tösen behagar titta ut så du slipper bli igångsatt
    tack tack., ha en bra dag du med!!
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-09 16:06:13 följande:
    för en gångs skull tror ja jag lyckades formulera mig...Nu har ja käkat mat så nu ska ja försöka sova kudden lite...
    hoppas du somnar då :D
  • LillaLilli

för att lätta upp stämningen:

Jag ÄLSKAR att shoppa! men alltid när jag har pengar hittar jag inte så mycket, sen när pengarna nästan är slut finns hur mycket fint som helst!! typsikt.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4