Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

nä nu blir det fjäskmassage o sen sova, skällde ut mannen för att han inte gjorde den enda saken jag bad honom om ikväll... så då gjorde jag det själv o fick ont... nu är det fjäsk på hög nivå o valpögon i massor.

• Firstandhappy

Här ligger alla o sover minsann.... fnys... sonen har jag precis lyckats lägga i sänge igen efter 984671726953460915827 raseriutbrott, vaken sen halv 5 har han fått för sig att vara o bara slå på oss o skrika o välta böcker o kasta saker i golvet... mmmm mys morgonhumör..

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-29 08:51:52 följande:
    Jag har varit vaken sen länge, sover så dåligt numera
    samma här men brukar inte gå upp före 7 iallafall... kommer bli en låååång dag, shoppa på ikea o svärisarna kommer o sen blir det fullt ös hela helgen.
  • Firstandhappy

hahahhaha fet katt...
    min mamma ska med komma runt 14 men jag vil med att ho ska komma tidigare, har tråkigt..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-29 11:41:32 följande:
    finns en bild i gallerit i min blogg där Nisse fint placerar sig i en blomma men det spelar ingen roll öm det är en TOM kruka som hänger där kan sätter sig ändå
    jo sett den... vet inte hur man ska göra för att de inte ska sätta sig...
  • Firstandhappy

ja kaffesump, vitpeppar o citron ska funka med...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-29 12:01:41 följande:
    Ja tror inte min flicka tycker om klänningar ja försöker muta med en extra fiin klänning på midsommar om hon kommer ut nu i maj (för då får ja ju barnbidrag i jun) men hon verkar inte nappa Dumma unge..
    Lik Ewa... tog på sig sin första klänning/kjol när jag va 19...hatade allt va ryschpysch hette innan dess..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-29 12:18:59 följande:
    Hallå det där me situps gav ja upp lika fort som tanken slog mig... Hur fasen gör man det me en mage som gör att man inte äns kan resa sig utan att rulla över på sidan först
    hmmm?? bra fråga...
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-05-29 15:37:00 följande:
    Fy, vad otäckt med mordet. Blev iskall när jag insåg att jag viste var det var någonstans.
    ja min sambo går den vägen 2 ggr per dag... vart jobbigtigår när de hade spärrat av för ha fick springa över vägen..
    Fru T skrev 2009-05-29 16:21:24 följande:
    Ja vill ha sockervadd!!!!!!!
    wille har fått massa godis nu av svärisarna, hahahah va gott det är...
  • Firstandhappy

guuu sicken söt glad liten skit...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4