Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

jantelagen är till för dom som inte kan nåt... fy fan va jag är bra på att laga mat...{#lang_emotions_cool}

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 18:01:58 följande:
    Jag är bra på att äta mat
    o backa med släpa...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 18:14:42 följande:
    Ja ellerhur, på ett eller annat sätt dock har ja ingen som hällst lust att vänta mer nu!
    inte jag heller, nu blir det varmt bad med vinglas i handen (innehållande svartavinbärsaft)
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:41:18 följande:
    vi som hänger kvar måste väl vara väldigt blinda som inte märker av den hatiska stämningen
    ja tydligen så är stäningen så tryckt att man kan ta på den och folk grupperar sig och fryser ut varandra...
    vet inte om det bara är jag som lever i min egna lilla värld här hemma alldeles ensam som inte märker av det...
    blonda är vi dock allihopa..
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:56:32 följande:
    oj oj oj! Jag måste verkligen vara totalt blind som missat det Skyller på en degig gravidhjärna och konstant sömnbrist
    samma här....
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 19:34:03 följande:
    22 september Är i v25 nu! tiden bara flyger iväg den här graviditeten Får nästan lite ångest över hur snabbt det går! När jag väntade Nellie visste jag ju att vi skulle vilja ha ett till barn nån gång, men den här gången kan det ju faktiskt vara sista gången, så då vill jag verkligen hinnan njuta av graviditeten och varenda liten spark ifrån lillan därinne...
    tyckte det va igår jag kissade på stickan och insåg att jag inte skulle få dricka redbull & vodka den helgen heller... nu har man 25 dagar kvar...
    har totalt glömt bort stundvis att man ska ha barn igen..
  • Firstandhappy

här blir det kaffe o negerbollar o massage för en utmattad kvinna som nu gråter för ALLT...

• Firstandhappy

ohhhh det är NÅGOT idag, vet inte vad, känner mig alldeles lustig i kroppen...
    skum känsla fast bra på något vis... ja ja återstår att se..

• Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 09:14:55 följande:
    bebis?
    hahahahaha inte för min del iallafall fast jag sagt att jag skulle föda idag jättelänge, kanske bara kroppen som spelar en ett spratt...
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 09:16:41 följande:
    Nellies sitter finklädd i soffan med ett paket i famnen och säger ungefär var tionde sekund "ska vi åka till kalaset nu".... Och det är inte dags fören klockan elva.... Klockan får gärna gå lite fortare nu!
    tror dig, stackars barn (ja o dig med haha) vet hur det är för dom, jag va precis lika rastlös som liten (upp till 20)..
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 09:24:23 följande:
    vadå, växer man nånsin ifrån det?! Undrar när jag gör det
    nä men vid 20 flyttade jag hemifrån, tog körkort o köpte MIN bil så då kunde jag göra saker när jag ville..
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 09:33:25 följande:
    Ja, 99 dagar kvar idag då! :) Nu är vi på tvåsiffrigt, i like! Och idag får det vara dags Linda, det tror jag nog.
    vill att min våg ska visa 2 siffrigt..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4