JePaLuLi skrev 2009-06-17 20:51:27 följande:
Han är så söt! Men han var så pytte när jag träffade er Mina pojkar har ju aldrig varit så små, han såg ut som en liten docka Hittade Molly nåt sen eller?
Hehe, jo hon hittade en bläckfisk som hon absolut skulle ha med hem. Men det var inte så farligt, den kostade bara 29 kr =)
LillaLilli skrev 2009-06-17 20:47:02 följande:
hehe ja man kan ju hoppas att min tid kommer. men tror inte jag skulle tänka så faktiskt :P är väldigt säker på det. men kan först¨å att man tänker det ;P
Mm, det kanske är just nu jag tänker så. Men de säger ju att allt är 4 gånger värre med två barn. Sen att dottern är i värsta trotsåldern nu.. ja det gör ju inte saken bättre. Men men... skall minnas det här när hon är gammal nog.
Familjetrollet skrev 2009-06-17 20:52:51 följande:
amningen var ett helvete för mig.jag både skrek och grät av smärta när jag ammade barnen.det blev ca 1 månad med första barnen ,med 3an funkade amningen ca 4 månader på ena bröstet.dock kom det bara några droppar.så jag fick ge ersättning till alla tre barnen.man vet ju bäst själv vad som fungerar bäst.
Ja det är lite otäckt... hehe.. bilden är tagen från Leonards album på min FB =)
Ja, de är väldigt lika.. lite läskigt lika varandra. Ibland undrar man om de är tvillingar, för de gör samma grimaser och de är läskigt lika varandra.
Amningen.. ja jag vet itne.. Alltså det kommer ju massor av mjölk, men mitt tålamod... jag tycker det är så trist att bara sitta och amma. Jag har börjat fuska lite. Går vi ut tar jag med en flaska ersättning till exempel. Då hinner det rinna till i brösten tills man kommer hem och han kan få sig en ordentlig slurk. Bättre än inget i alla fall. Han är ju nästan en månad nu i alla fall.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-17 20:59:00 följande:
Ja, fast han ser lite större ut sen vi träffade er
Ja kanske det... men det var ju ett tag sedan vi var ute nu... nästan två veckor väl? Humm, eller minns jag fel.