Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

JennyoPatrik

Nu kommer jag inte ihåg alla bilder jag sett, men jag ska ta en lov runt i din bdb och kolla igen. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

JennyoPatrik
    Ja du, svårt när man inte kan jämföra bilderna bredvid varandra.
    Vill ni ha en traditionell bild så passar ju:
    # 43 (6/6), #3 (9/6), eller #18 9/6).
    Annars tycker jag att den där du snart ska kliva ner från slussgången är fin, #30 (9/6). (# 31 är lite för skuggig även om du där tar steget ner.)

# = nr

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-10 19:25:04 följande:
    Mina barn är uppfödda på ersättning o de är lika normala som alla andra barn Jag o min bror är oxå uppfödda på det o det blev folk av oss oxå
    Jag menar det.
    De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-10 20:21:35 följande:
    Du vet nog definitivt vem jag pratar om! Så jävla barnsligt folk! Hur mår du annars?  
    Haha okej, ja barnsligt är bara förnamnet.
    Jag mår utmärkt. Har en hel del att sysselsätta mig med de närmaste dagarna. Det är bra. :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
    Bravo, applåder!! :D
    Själva var vi på bio, det var trevligt, även om jag gärna hade sett matchen.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Leonard är coolt. Det kan bli nåt stort av honom. ;) Leonard(o) da Vinci var stor iaf.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 12:37:07 följande:
    chansen att vi skulle känna "samma" folk utanför den här tråden är ju ganska minimal då jag aldrig bott eller rört mig här i stan innan okt 08 (ja förutom gymnasiet då) född i eskilstuna, uppvuxen motala mjölby skänninge boxholm vadstena ödeshög, levde livet i skövde hjo tidaholm katrineholm o stockholm och sen flyttade "hem" igen..
    I denna stad kan allt hända.
    Vi har gemensamma vänner med en i föräldragruppen, när vi lunchade tillsammans efter träffen i igår visade det sig också att vi har sommarhus på samma ort i södra sverige. Väldigt praktiskt i framtiden tror jag, om vi håller kontakten. ;)
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-06-11 17:42:35 följande:
    och så behövde man visst www oxå: www.kidsroom.deförlåt för spam
    Spammare där.
    Naughty you, hur ska vi någonsin kunna förlåta dig. ;)
  • Apipoulai

thelifesavior, firstandhappy...

Okej, synd synd.
    Men jag och jenny ska iaf luncha, ångrar ni er eller skulle hinna iaf, så är ni {#lang_emotions_heart}-ligt välkomna. :)
    Ni andra som är sugna är naturligtvis också välkomna. =)

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 17:05:46 följande:
    Tack Elli för en mycket trevlig lunch!När Lucas föddes hade jag en dröm om att han skulle födas på en söndag och att de första snöflingorna skulle börja falla. Precis så blev det!
    Du ska också ha tack, så det så. Är fortfarande supermätt. Vill inte tänka på att jag ska laga mat till gästerna som kommer när som.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4