Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:41:25 följande:
    så nu är FB gruppen klar.vissa har fått inbjudan direkt på FB från migni som vill ha namnet på gruppen får inboxa mig
    Snygg grupp, men jag känner inte att jag passar in där. Jag gillar att fika, men jag är inte så säker på att jag gillar att fika just i Linköping. Ganska trista fik här generellt sett..
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 08:51:11 följande:
    Men man kan ju vara med ändå, för att man gillar att umgås.
    Ja, och kanske finns det nåt annat att äta. :)

Fattar inte varför jag vaknar så tidigt, sen efter en timme så är jag dödstrött igen. Varför kan man inte bara somna om när man ligger i sängen?
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-09 13:48:55 följande:
    undrar detsamma =)
    Hänger inte heller med. Händer nog något utanför fl som vi inte ser.
  • Apipoulai

Nån som luncha med mig och Jenny(oPatrik) på fredag kl 13, ikano? {#lang_emotions_laughing}

• Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:18:56 följande:
    Jag!!
    Ja, vad kul! Antar att det är Chili som JoP vill äta på när hon pratar om Kina-buffén.
    Vi skulle iaf ses där vid 13. =)
    Välkommen du med och alla som vill!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-09 15:25:39 följande:
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...Så!Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in... Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
    Amen to that, sis!
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 15:52:35 följande:
    Haha, du fick inte ditt riktiga namn Börjar om!Kina-buffe på fredag kl. 13ElliJennySanna
    Så tokigt. :)

Kom på att det ju är studentdag på fredag, kanske skönt att vara ute på Ikano, som vi bestämt. Det brukar vara ett jäkla liv på gatorna i stan. :)
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:24:28 följande:
    Tror vi har sagt något nån gång, men som sagt är ju här bara då och då. Jag pluggar Civ-ing Industriell ekonomi så det är ju tokigt mkt.
    Shit, då har du att göra förstår jag. Det är en 4,5-årig utbildning väl. Vilken termin är du på?
  • Apipoulai
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:08:45 följande:
    vad roligt! mycket roligare att gå om man är två :D har du något ställe du brukar gå på?
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.
    Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...
    Bara lite funderingar jag haft.
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    Ska tillägga att i sällskap med någon är promenader ganska trevligt, men inte ensam så att säga.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4