Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-09 17:46:35 följande:
    Ja, men jag tror att vi är duktiga på att uppvakta våra karlar också, ge och ta är fint. :) Älskar allt det där man gör för varandra. Guuuud vad goda bullar jag har bakat! :D
    Absolut. Det är ett måste! Åh, vad mumma med bullar!!
    Apipoulai skrev 2009-06-09 18:00:13 följande:
    Så tokigt. :)Kom på att det ju är studentdag på fredag, kanske skönt att vara ute på Ikano, som vi bestämt. Det brukar vara ett jäkla liv på gatorna i stan. :)
    Just ja, men vi är ju på ikano så då slipper vi nog kaoset
    Marayah skrev 2009-06-09 18:03:30 följande:
    O för att lägga alla kort på bordet så e de MEJ Jenny nu "hintar" om. O ja ja satt i deras soffa och pratade om Malin. Men vi har pratat ut och dragit ett sträck. Ha erkänt att ja snackat skit dessutom. Så nu kan vi lämna detta! O nu fick alla veta vart allt började. Sen dess har det bara spårat ur tydligen. Men man ska inte kasta sten i glashus heller!? För lika mkt som ja då snackade så snackade även Jenny så de e den nakna sanningen! Nu kan vi lämna detta gott folk!!!
    Ja och jag har aldrig sagt nåt annat heller och jag står för vad jag tycker och tänker och tänker inte vända och börja fjäska.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Tjoohoo! Nu hade jag fått in skattepengarna. Ska nog shoppa imorgon! Behöver massa nya kläder efter att ha varit gravid konstant i nästan 2 år. Behöver dessutom nya skor!

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 18:38:38 följande:
    Har precis kommit hem från "hjärta till hjärta".. guuu så mycket folk det vart där.. men härligt väder ute. hoppas att det håller i sig nu.
    Ja hoppas det. Jag hörde att sommaren skulle bli ganska trist, hoppas det inte stämmer.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 18:47:34 följande:
    Jag hörde att vi skulle få en rekordsommar, en sommar i klass med 94. Jag vill ha ett mellanting. :)
    Jaså? Ja men hellre det då Fast det är inte så kul för er som är höggravida, och inte för oss med småbarn heller för den delen så ett mellanting vore ju perfekt!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 19:02:53 följande:
    usch då.... ja mellanting vore ju inte helt fel...
    Lagom är bäst som det heter
    (Är väl bara svenskan som har ett ord för lagom va?)
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 19:03:28 följande:
    Fast det sa de innan förra sommaren också.. Kanske är något de säger för att folk ska stanna kvar i Sverige och spendera sin pengar på hemmaplan? ;D
    Så kan det ju absolut vara! Jag är visserligen emot att åka utomlands på sommaren, älskar den svenska sommaren. Flyr hellre på hösten när det börjar bli grått och trist.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 19:21:53 följande:
    Anledningen till att jag tog det här var att alla skrev att vi skulle lägga korten på bordet, eftersom alla undrar vad allt handlar om..
    Det gick inte att inboxa dig. Och jag tycker inte att jag ska behöva skriva allt här. Det rör ju som sagt ingen annan. Sen får du välja att tolka och tro på vad du vill och inte vill. Det finns en hel del som vänder kappan efter vinden märker jag...
  • JePaLuLi

Nu har jag inboxat!

Lite trist bara att det överdrivs när händelser beskrivs. Det fins ju trots allt alltid två sidor av historien...

• JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-06-09 19:25:44 följande:
    jag undrade... för jag känner ingen av er men vill gärna göra det. lära känna ER, inte lära känna er genom vad andra säger. så vad som skrivs som "negativt" här kommer jag inte ta till mig. jag vill som sagt lära känna er för er :D men tror att ni skulle behöva ventilera er sinsemellan vad ni menar och tror :D 'cykeltur eller promenad vore najs nu!!
    Det gör du helt rätt i. Det vettigaste som sagts på länge!

Jag har ingen cykel, men en promenad är alltid trevligt
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 19:52:41 följande:
    Vi från Linköping - ett gäng bjäbbiga småhundar. ;D
    Som bitska små terriers (Lät konstigt, vad heter det i plural?)
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:02:26 följande:
    ja. sen kan man ju alltid säga sina åsikter om någon, det behöver inte vara skitsnack. så jag ser fram emot att lära känna er alla!!promenad behöver jag, vill gå ner tio kilo ungefär..
    Absolut, men det bästa är ju att ta det med personen det gäller.
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 20:03:39 följande:
    Men kolla hur sjukt mycket lättare stämning det blir om alla bara säger till om de blir "upprörda" över saker och ting. Är trist att läsa hintar och sura kommentarer, mycket enklare såhär.
    Verkligen!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 20:16:10 följande:
    Skulle vi ta å fika på fredag eller?
    Vi tänkte luncha på fredag, häng med!
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:17:53 följande:
    Jaa! det tyc ker jag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4