Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-02 19:12:30 följande:
    Stackars bebis som lever i min kropp nu känner inte dom av mammas humör å sinnestämning?
    jo men ingen kan va på topp jämnt...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 06:58:07 följande:
    Idag undrar jag följande: Hur fan lyckas katten fånga en fågel, genom en fönsterspringa?!
    Katten tog ett snöre o gjorde ett lasso som han skickade ut genom fönstret när den lilla pippin flög förbi, lyckades fånga den i sin snara och halade in den.
    Det vet väl alla!!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 09:55:39 följande:
    Ja, det var lite så vi tänkte också. :)
    man måste hitta det logiska i det ologiska vettu...
  • Firstandhappy

fy va seg den här dagen blir, går alldeles för långsamt... trots att mr behagade att sova till 09.30 idag (fast vi hade en jävlig unge uppe till 23 igår kväll med *suck*) väntar bara på att klockan ska gå så man kan häämta sambo på jobbet o sen åka o handla..

• Firstandhappy

bläääää, köpte nytt sköljmedel för ett tag sen men inte använt det än förrän idag, luktsinnet har ställt om sig totalt tydligen, luktar ju hur äckligt som helst juh.. vet att jag tyckte det luktade gott då... nä blir att vänta med det igen o köpa annat idag..

• Firstandhappy

ja det här luktar bara starkt o äckligt nu... fyyyy

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-06-03 13:49:27 följande:
    då får vi hålla tummarna att allt går bra nästa gång. är inte skorpan08 och en stolt enbarnsmamma inne i tråden längre?
    jodå, båda har vart inne o sagt hej...
  • Firstandhappy

nähä, dags att väcka sonen om 10 minuter o klä på honom....
    ska börja med nytt sov-schema på honom eftersom det gamla rubbats o det är dags att han somnar tidigare än 21 på kvällen, får väl se hur det går.

• Firstandhappy
    Cia80 skrev 2009-06-03 13:52:48 följande:
    Hej tjejer! Hoppas allt är bra med er. Jobbar för fullt så jag har inte så mycket tid att skriva i tråden. Välkommen hit Snellen!
    fusk... vill med börja jobba igen, så trött på att gå hemma nu...
  • Firstandhappy
    Cia80 skrev 2009-06-03 13:56:09 följande:
    Jag måste erkänna att det är lite skönt att komma hemifrån och ut ur bubblan. Få lite vuxenkontakt. Inte bara vara mamma utan även jobbarkompis.
    ja jag tyckte det va underbart när jag fick börja jobba igen efter Wille, sen blev jag ju sjukskriven i feb o vart hemma sen dess...kommer va hemma i ca 5 månader till på HP och FP, sen vill jag börja igen...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4