Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

ohhhh förstår inte vad jag är så trött för.... håller på att bli galen, får inget gjort alls..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-04 20:23:53 följande:
    neheni ja är fortfarande hemma å kan berätta att ja kommer INTE va online på msn när vi åkt upp för datorn stänger ja av då Orkar bara inte sitta vid datan, den står för tillfälle på tv bänken då ja kollar på en hel del film genom datan te tvin... ja gör inte mycket annat än kollar på film/tevin å sover om vartannart... Nu har ja käkat å tösa sprattlar för fullt sopm vanligt när ja ätit nåt... Snart klar me tvätten är ja me så mammas teori gick i stöpet...
    nä ända som ska va på är mobilen så du kan skicka sms till miiiiig!! {#lang_emotions_demon}
  • Firstandhappy

oh precis avslutat 4 timmar långt telefonsamtal med en gammal klasskompis från folkhögskola... inte pratat med varandra sen vi va typ 23 eller nåt... nu är man trött... behöver inte prata i telefon mer på resten av året.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-05 09:27:16 följande:
    Nu ska ja kolla på Yes Man vi kolla på den igårkväll, eller mannen gjorde det, ja somna som en gris (lät tydligen som en me) men den måste vart rolig för ja vakna till av att mannen skratta högt massa gånger är så typiskt mig, ja KAN inte kolla på film utan att somna, ju mer ja vill se filmen ju fortare somnar ja
    den e asbra...
    Mizzz skrev 2009-06-05 11:21:17 följande:
    Ja, chansen finns ju ;) Fast jag tror att jag precis kommer ha haft mens då, så det kommer väl vara några dagar kvar till ägglossning då.. Hmm sitter och tänker JÄTTE långt in i framtiden och funderar på detta efter förlossnignen (hehe).. - När Linus föddes hade vi duschen precis vid toan, vilket ju underlättade helt otroligt mkt efter toabesök, det gick ju liksom inte att snudda med något "fast" när nere den första veckan. Utan jag gjorde som man gör på BB, spola med vatten. Men nu har vi ju ingen dusch så nära längre, hur gör man då?
    tyckte det fungerade bra med gula skummgummiservetter som man blötte o dabbade med, annars får man kissa i duschen..
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-05 11:29:03 följande:
    Ja, man finner väl något sätt.. Är troligen minst ett år från det problemet iaf
    tyckte det va lättaste eftersom vi hade separat toa o dusch i förra lägenheten...
    bara en liten toa på ena o bad i andra... till efter den här förlossningen ska jag skaffa extra lång duschslang så man kan sitta på toan o skvätta...

Vet att många tycker det är äckligt att folk kissar i duschen, men är det enda sättet att slippa den svidande brännande känslan efter förlossningen så gör man det..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-05 11:42:06 följande:
    Fan kisset hamnar ju på samma ställe ändå å man spar på vattnet! Å man blir ju renare i duschen än om man torkar sig me pappret det är ju inte så att kisset stannar kvar i badkaret å vattnet rinner ner Tänker tillbaka på en gammal tråd...... Just nu är faktist det ända sättet att få ut allting är att stå i duschen...
    preciiiiis... o skönt är det när man slipper svidandet..
  • Firstandhappy

nyss hemkommen från landet o har vart duktigo lagat bilen lite... sonen va gratis idag, massor av gånger...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:42:57 följande:
    Jag har ingen möjlighet att ta mig ut, har ju ingen bil och inget körkort. :(
    jag har.... vill ju ha med min wingman juh...
  • Firstandhappy

jaha här höll man ju på att göra sig vacker för ett bröllop men svidade om till mjukisar igen o har nu städat o fixat...
    Fru T, hoppas det blir dags för dig snart, sitter o väntar spänt på ett sms...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-06 07:06:13 följande:
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!! Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    underbart, all lycka till er idag... skulle gärna vart där men min "uppgift" som chaffis blev inställd o jag har ingen aning om vart jag ska o har för den delen en son som är lite arger idag med...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4