Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

men helgen fungerar bra för mig, då är jag defenitivt barnledig...
    skönt skönt skönt, precis pratat med mormor i telefon o gnällt av mig massor så nu ikväll ska jag hämta henne o sen stannar hon här med mig tills imorgon kväll iallafall o avlöser mig lite o ska baka massor med bullar o bröd med mig (läs åt mig)....

• Firstandhappy

usch, går o drar täcket över huvudet en stund, väntar på mamma o nytt kaffe..

• Firstandhappy

puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..
    skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...
    (sorry om jag drar upp skiten igen)

• Firstandhappy

god morgon, eller nåt liknande, hoppas alla haft bra sista 2 dagar, här har man haft min mormor hos mig till sent igårkväll, vi har bakat o pratat o druckit 762 koppar kaffe o busat med wille i massor, guuuud va skönt det var att ha riktigt vuxet sällskap, nu är man utsövd och kan klara av ett par dagar till...

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:22:04 följande:
    Jag menar det. De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    hade en underbar Bm och bvc sköterska som båda sa att Ja amning är att föredra, men fungerar det inte så gör det inte det o man kan inte göra mycket åt det, ge istället då ersättning o MÅ INTE DÅLIGT ÖVER DET.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 11:26:31 följande:
    Ja vet att det finns där men ja har så svårt att se det ändå
    d 3 fucking dagar är en evighet... tror förresten att jag bett om inträde i fika grejjen på fb. sorry att jag skriver allt på samma rad men min enterknapp på bordet har tydligen gett upp..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 11:34:14 följande:
    ja känner inte igen mig själv när ja kollar i spegeln... Idag kommer min söta kompis hit me lunch så ja får lite mänskligt umgänge, hon vile luncha på stan men ja vill inte gå nånstans.. Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt
    gud va skönt, ja jag ska slänga mig i bilen å åka till vadstena idag med, blir studentfika hos mormor sen.. jo utseendet är lika som alltid men personlighetsmässigt skrämmer jag mig själv nu för tiden...
  • Firstandhappy

blir spännande värre... jaha hur känner du nu då inför helgen??

• Firstandhappy

jaha o hur hittar man nu till grupperna man är medlem i??

• Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:11:02 följande:
    Mot slutet att min graviditet drömde jag att mitt barn grävde sig ut ur magen, det visade sig vara en liten kille med rött lockigt hår (tänk er en lite mer korthårig clown), han kunde prata från första stund oxå Och ingen tyckte det var de minsta lustigt att det gick till som det gjorde!
    hahahaha ja där ser man.. hade en kompis som kom hem till mig o klippte upp magen med en sax, plockade ut bebis o sydde igen med blå tråd, nget konstigt med det...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4