-
Jag vill gärna kunna komma in å kladda i din gästbok =)Familjetrollet skrev 2009-06-26 13:41:05 följande:äntligen har man PLUS igen.så nu slipper man en massa snokade typer på ens FL sida. ni som vill komma in på min sida får hojta till
-
Var på IKEA en kortis innan och tror jag gjorde världens bsta inköp. Fattar inte varför vi aldrig köpt dra-på lakan förut... det är ju en dröm att inte behöva krångla med lakanet varje gång man skall gå å sova. Tror sambon ligger å sparkar mest.. för det är alltid han som ligger direkt på madrassen... men ändå! Nu skall vi slippa sådant skit. Perfekt till barnen dessutom också... sen kostar de ju inte så mycket heller =)
-
Jag är blond normalt... men försöker dölja det... nu ser det flammigt ut istället.. men de på dagis tyckte det var snyggt...
-
Haha, nej jag vet =P Dum blondin som sagt.. hjälpte ju inte direkt att man varit gravid... då försvann det ytterligare massa hjärnceller. Blir ju inte bättre av att man lider av minnesförlust och andra psykoser emellanåt också.. Kanske är blondinen i mig som försöker säga något.Firstandhappy skrev 2009-06-26 15:00:01 följande:du lyckas inte särskilt bra!
-
Tur att det finns sådana som dig då som räter ut lite.Firstandhappy skrev 2009-06-26 15:06:20 följande:det är folk som du som ger sånna som jag dåligt rykte.
-
Det är ju bra att du tycker det.Fru T skrev 2009-06-26 15:36:12 följande:Jag tycker det är hur mysigt som hällst å ligga å svättas me mitt lilla mysmongo mot mig Har henne mellan kuddarna 8me handen framför henne för hon vill ha närheten fram till morgonkvisten då hon börjar gruffa sig å då drar ja henne bara intill mig, knäpper upp bh´n å sover vidare hur skönt som hällst å både hon å ja får mer sömn än om ja hade lagt henne i sin egen säng! Fröken vill ha MYCKET närhet å än så länge så FÅR hon det, vi är ju fortfarande i lära känna stadiet och en så liten SKA få den närheten om den visar att den vill/behöver ha det... Sova själv finns det tid för ändå sen å vad det gäller kräk å grejer i sängen så finns det ju skydd att lägga under lakanet OCH vi har 3min gångväg till närmsta kemtvätt Vi har en stoor familjesäng å i den får hela familjen sova Det bästa av allt är att jag fått mer plats me lillan i sängen än innan för mannen breder inte ut sig lika mycket längre
Jag kan omöjligt sova om jag har en bebis bredvid mig. För jag är medveten om att jag inte ligger still i sängen när jag sover. Har slagit till sambon ett antal gånger i sömnen eller rullat på honom. Och han är likadan. -
Åh, hittade en massa färdiga jordgubbar i landet nu... så nu blir det jordgubbar och glass =P Det går alltid hem. Ibland är det riktigt underbart att leva..
-
Hehe, ja den ser ju kul ut... fast jag håller mig nog ändå till min ståbräda med sits. =)SmileyMalin skrev 2009-06-27 23:24:00 följande:www.babyland.se/bibi-swiss-strollirider_x_LMP... så häftig en sån ska jag nog skaffa till nellie istället för ståbräda!
-
Åh, så fin!Mandarin skrev 2009-06-28 20:26:28 följande:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=94790... Titta vad jag har köpt köpt, nu kan vi cykla till berg och bada :) Jätte glad, så fin. Och så har den ett handtag också så man kan använda den som en barnvagn...
-
Jaja... imorgon skall man på efterkontroll då.. vad brukar man göra då tro? Har skrivit ner en lista på saker jag skall ta upp... men det blev väldigt kort lista.. undra därför lite vad som kommer att tas upp.