• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:31:28 följande:
    precis, lite frysta bär o lite pannacotta är gott, eller chokladpudding med jordgubbar...lite kladdkaka med grädde..tror på att man kan sätta i sig det mesta i "normala" mängder utan större påverkan (säger den tjockaste av dom alla i tråden)...Ähh livet är för kort återigen för att b ry sig om sånt som ingen kommer bry sig om när man ligger i graven iallafall..
    Ja eller bara lite glass me tex lätt mickrade hallon .-)
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

måttliga mängder is the shit

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:32:04 följande:
    ohh me like...
    mm ja me den ser lite sportig ut å sånna saker ja gillar

blir ju ny bil i sommar
  • Fru T

jääädrar vilken samandragning ja fick precis {#lang_emotions_surprised} det bara (svår känsla att beskriva) men nästan stickande (?) i heeela magen...
    det va bara å aaaaandas

Hahaha by the way (ja det uttrycket har ja fått på skallen) så fick mannen mig att börja skratta helt hysteriskt för en stund sen innan han jick te jobbet å ja lyckades säga ajajaja få mig inte att skratta ja får så ont i bebisen då börja han me skratta...

• Fru T

hmm kanske skulle putsa ett fönster eller två neee det orkar ja inte

• Fru T

kollar sjukhuset.... människan ligger helt lugnt å föder {#lang_emotions_undecided} "ja nu känner ja att det kommer en värk" vänta här nu" jo nu trycker ja"

• Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-18 19:54:51 följande:
    Eller hur!? Vadå lugn! Märktes ju inget alls på henne, om man fick såna förlossningar
    haha ja det såg liksom nästan felkat ut

nee lite tråkigt faktist lite kan man ju passa på å leva ut
  • Fru T

åh jädrar en till {#lang_emotions_surprised} aaandas

kan ni distrahera mig så ja tänker på annat kanske

• Fru T

sitter å pratar på msn me min kusin som är beräknad nån vecka efter mig, hon har vart inne i natt för hon trodde vattnet hade börjat sippra å då visade det sig att hennes tapp är helt utplånad å hon har börjat öppna sig så nu sitter hon å väntar på värkar å vatten

attans nu lär ju hon hinna före mig

• Fru T

å min äldsta bror ska få sin nr 2 i höst

det e lite kul för kusinen ja pratar me nu hon har två bröder, en äldre å en yngre... den äldre fick i februari å den yngre kommer få snart me (troligtvis igångsättning den 27e) så farmor å farfar får en hel hög me barnbarn den här delen av detta året

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4