Vi från Linköping Del:4

eller ja i tråden me men det va ju inte det ja mena...
ja baaaara slappar i dag njuter av att kunna ligga ner utan att kroppen skriker å ja har inte äns tagit några värktabletter sen i morse!
nu ska ja ställa mig å ta disken sen ska ja göra fläskpankaka *mums*
är det nån som vet vart skogskyrkogården ut mot slaka, skeda ligger?? morfar ska begravas där tydligen men ja vet inte vart den ligger...
ja tycker inte det är nån höjdare att va gravid vilken överaskning va
Sparkarna kan väll va mysiga, Ibland men för det mästa välldigt obehagliga.
Visst ja tycker inte ja är ful men ja tycker fan inte ja är vacker heller, vilket ja gör annars. Å det spelar ingen roll hur mycket folk som säger att ja ser så glad å välmående ut å att det glänser om mig för jag känner det inte...
Nåt ja börjat göra mig välldigt irriterad är alla som tittar på mig som om ja vore dum i huvet å inte vet va ja pratar om å bara skrattar åt mig å säger "vi får väll se" När ja säger att ja bara vill ha ett barn, att vi båda är överns om det å att det är så jag vill ha det...
Men alla andra vet tydligen bättre...
himla tur att vi alla är olika för annars skulle det finnas grymt mycket barn eller alldeless för få
Jag är välldans nyfiken på om ja kommer hinna uppleva min första morsdag i år
I morron ska ja te bm igen å ja har nästa träff veckan efter bf men ja tror ja ska be om en träff nästa vecka me om hon har nån... skönt att gå dit bara för att liksom hon är ju såå mysig!
dax å komma nu sajah