Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-30 21:37:24 följande:
Ischias är ju tyvärr inte att leka med Men annars är det som sagt väldigt mysigt o fint att vara gravid
I natt sa jag dock inte samma sak. Varje gång jag vände mig så typ skrek jag av smärta från ischiasen och halsbrännan gjorde att jag nästan kräktes.. Jag grät som ett litet barn. Haha.
nemen vart tog tiden vägen? du e ju redan i vecka 30 maaage ja tror fortfarande på pöjk!
Haha, ja, redan v 30. Jag som är högst i vecka 20 egentligen. I huvudet. :)
Ja, jag tror också på en pojke. Alla andra som ska ha när jag ska ha väntar flickor, så det borde vara en pojke. :)
Jag har ju också sagt pojke hela tiden Tiden går så fort, snart har du ett litet knyte i famnen. Så mysigt!!
Alla utom blivande pappa och blivande morfar säger pojke. Men det får tiden utvisa. :) Jag tror att det blir en riktig superbebis vad det än blir iaf! :D
jaha o nu går man på övertid med då... suck.. i värmen o man orkar inte åka nån stans heller... felet på min bil va kortslutet batteri, tur att pappsen hade nya hemma så det va bara att byta, känner inte för att starta med kablar varje gång..
ja det går åt rätt håll nu iallafall.. slemmisen har gått... hade nyss världens jobbigaste samtal, en "kompis" som ringde o frågade om jag inte fått bebis än.. satt o förklarade för mig i över en timme hur allt jag kännde och inte kände va tecken på att det va på G.... "om du är kissnödig är det ett tecken att det är på G för så var det för mig" JA ELLER ATT JAG DRUCKIT 3 STORA KOPPAR KAFFE....
Haha, nää, kissnödig är man ju så sällan som gravid! Min förlossning är på g typ 100 000 gånger om dagen.
Vad är skillnaden mellan kopparspiral och hormonspiral då?
Det är hormoner i hormonspiralen, det är det inte i kopparspiralen. :)
Fantastiska sjukvårdsrådgivningen svarar: www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp&PreView=