Vi från Linköping Del:4
Nu är det allt dags för sängen!
Timvikar på mitt gamla jobb hela veckan och imorgon är det 7:15 som gäller......
Nu är det allt dags för sängen!
Timvikar på mitt gamla jobb hela veckan och imorgon är det 7:15 som gäller......
I eftermiddag ska jag hämta hem Nellie. Hon har varit hos barnvakt sen i måndags morse. Tyckte det var lite kort med bara 4 veckor sommarlov för henne. Men åhhhh vad tomt det har varit här hemma, längtar ihjäl mig efter att få pussa och krama på gullungen
Sen ska hon få vara med favvo-farfar torsdag och fredag!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-10 11:44:59 följande:
Nellie sover borta ungefär någon gång i månaden... fast det är ytterst sällan vi "måste" ha barnvakt. Oftast är vi bara hemma och passar på att vårda relationen lite.... Tror hela familjen mår bra av det i det långa loppet! Nu har ju Nellie dessutom börjat bli så stor att hon själv vill sova borta. Om tex mina föräldrar som hon träffar väldigt ofta och är helt trygg med, är här och hälsar på kan hon själv komma och be om att få följa med dom hem och sova över natten. Sen packar hon sin lilla ryggsäck, ger massor pussar till mig och Kalle och springer med ett stort lyckligt leende ut till bilen
Jag tycker det är jätteskönt att hon känner sig så trygg hos dom. Man vet ju aldrig vad man råkar ut för...