Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-19 20:15:31 följande:
    Vi ska till läkaren med N på torsdag kl.13.45. Säg en tid du Får hoppas du slipper gå över!
    Sju dagar är helt okej. Vill ha ett augustibarn. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-20 08:28:43 följande:
    Tedde ska göra en sömnutredning om några veckor, han ska sova me nån maskin som han ska låna hem över en natt...så ja hoppas på ett slut!
    En CPAP kanske!?
    http://sv.wikipedia.org/wiki/CPAP
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-20 11:11:23 följande:
    ja tror min pappa har apne, han har alltid snarkat men nu när magen har hommit så har det blive värre å han slutar me andas emellanåt ja försöker få han att söka för det men gubben e envis.Tedde slutar inte andas va ja märkt utan det är bara snark...min mormor opererades för snarkning för många år sen, tungan tror ja det va, men hon snarkar fortfarande men inte lika mycket...ja har iallafall slutat snarka nu
    Jag är ett levande bevis på att en viktökning gör att man börjar snarka.
    Jag har börjat snarka mer nu. Irriterande, hoppas det försvinner till normal nivå sen.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-20 11:30:08 följande:
    det försvinner nog, ja snarkade ju MASSOR dom sista månaderna i graviditeten å nu är det heltborta
    Låter bra att det försvinner. Nu faller det sig så att jag snarkar i normalfallet, men det har blivit värre nu. Går det tillbaka till ursprungssnarkningar eller mindre är ingen gladare än de som jag delar rum med. ;)
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-07-21 00:08:20 följande:
    jag tar gärna en fika på stan imorgon efter 15 om någfon är intresserad av att göra mig sällskap.
    Jag kan inte. Har besök från GBG tis-ons. :)
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-07-21 00:11:21 följande:
    Då får vi ta det senare i veckan =)
    Kanske någon annan kan, men alla verkar sova nu....vilket jag också borde göra.
    Hoppas du hittar fikasällskap.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-07-21 00:28:05 följande:
    Samma här.. skall krypa till kojs alldeles strax. Lär ha grym träningsvärk imorgon. Cyklade för första gången idag på ett år typ - aj aj....  men fort gick det i alla fall till Malmslätt och tillbaka =)
    Åh, vad duktigt av dig! Beröm i massor!
    Träningsvärk botas bäst med vila (och ibland mer träning).

Sov så gott! Det ska jag göra! Go' natt! =)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-07-21 15:40:19 följande:
    Kulan idag, vecka 33Det närmar sig med stormsteg!! Bara du får din snart Apipoulai, så är det min tur sen! :D
    Exakt, 11 dagar idag. Max 25 dgr med max överburenhet. =)
    Men jag hoppas det blir ett augustibarn. I´ll be good...ska inte klaga på foglossningen tills dess. *lovar* (nästan) ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 17:34:15 följande:
    Bonnförnuftet är något som tamigtusan har tappat all sitt sting! Folk vet nog inte vad det är längre, utan man är rädd för allt och allt ska hindras och gör man inte det så dör man. Antagligen var det cancer.
    Eller kanske svininfluensa, fågelinfluensa eller nåt annat hippt. ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 18:14:08 följande:
    Japp. Man är livrädd för allt, ungarna får inte göra någonting. Helst skulle vi nog spendera dagarna i plastbubblor. Jag blir tokig! Lite skit rensar magen och skulle din unge skrapa upp knäna och spendera en kvart i solen så har inte världen gått under..
    Minst plastbubblor... kanske helst kevlar som inte går sönder lika lätt. ;)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4