Vi från Linköping Del:4
Känns som vi blir färre och färre i den här tråden varteftersom tiden lider.
De allra flesta verka ligga som spöken i bakgrunden som bara läser allt som skrivs men som inte bidrar med något själva...
Känns som vi blir färre och färre i den här tråden varteftersom tiden lider.
De allra flesta verka ligga som spöken i bakgrunden som bara läser allt som skrivs men som inte bidrar med något själva...
Nu är det sen-middag här.
Sen blir det umgänge med min älskade, har haft så många besökare här,och en del som bott över, den senaste veckan att vi nästan glömt hur det var att bara vara två. :) Med det inte sagt att vi inte ville ha besök. Det har varit så trevligt. Gillar våra vänner! De frå gärna komma tillbaka, fast gärna när ja inte är höggravid och har 10 dgr kvar till BF. ;)
Kram!
Grrrr, så hamnade jag här iaf.
Ja det närmar sig med stormsteg. Letar tecken på att något är på g hela tiden, men utan framgång. Jag är övertygad om överburenhet till 5:e, 7:e augusti kanske. Sjunde hade varit coolast. Men bara för att jag inte vill att liten ska komma 25:e el 31:a så kommer den nog då...
Hur som helst så är den välkommen ut. Hellre senare än förr hur konstigt det än låter. ;)
Jag har också haft en trevlig lunchdate idag, tack så mycket!
Var en sväng hos BM också. Var ju tvungen att tala om för henne att alla tycker min mage är liten, men hon tyckte att den var helt lagom stor. =) Så det så. *knäpper folk på näsan* ;)
Sen gjorde jag värsta klippet i affären. Scheissebillig fiskgratäng. *tummen upp*