• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 19:46:33 följande:
    Ja, det stämmer. Jag fick hela tiden höra av kända o okända att det måste vara tvillingar o att det är lättare att hoppa över mig än gå runt mig. Snacka om att det blev jobbigt till slut att höra det.
    Ja har sluppit sånna komentarer faktist bara en tjej som envisas att fråga om jag är säker på att det inte är två... eeh nee det va bara en på ultraljudet (å hon har sätt bilden) men ja kan ju ha sinnesförvirring å att det faktist är två, ja är ju trots allt gravid...

Ja får höra mycket att dääm det ÄR verkligen bara en stor mage å samma lilla Linda... mmm + lite mer lår å 17 kg övervikt, tänker ja då... men med ett leende för det är inga jobbiga eller dryga komentarer..

Idag när ja va på ikano va det en stackars gubbe som höll på att gå in i en stolpe för han blängde så argt på min mage
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 19:25:49 följande:
    Vet hur det är, jag var hur stor som helst båda ggr!Denna bild är tagen dagen innan Leo föddes..
    Va rund å fin den va ja har gett upp framifrån bilderna för nu är magen inte ett dugg fin då det har blive ilte bristningar å ådrerna bara lyyyser på den, dessutom vägrar trosorna ligga kvar över hårlinjen så den synen besparar ja alla
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:12:29 följande:
    därför jag ska tillbaka på tisdag o kolla igen, ligger den fortfarande på 35 eller över så blir det tillväxtUL och ev igångsättning lite tidigare, jag hoppas ju på att det bara är mycket vatten i säcken eller att Molgan låg o sträckte så föbannat på sig..
    Jaha, ja vi får hoppas att han har en extra stor pool bara
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:18:15 följande:
    hahahahahaha läste nyss på text tv att en man i 66 årsåldern lånat ut 8000kr till ett bilköp till en kvinna, hon har sedan erbjudit sex som betalning istället för pengarna, när hon nu inte hållt sitt löfte o haft sex med honom så har han polisanmält henne för bedrägeri...
    hehe ja han kan ju försöka få igenom det iallafall
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:47:21 följande:
    det brukar jag klara mig från, de flesta frågar innan, men just alla kommentarer, är jag på riktigt dåligt humör brukar jag nästan skrika, JA MEN SKA DU INTE KOMMENTERA MIN BULLFITTA MED DÅ???
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:22:58 följande:
    Ja, jag var väldigt stolt över min gravida mage faktiskt Jag slapp bristningar båda ggr o den var rund o go Denna bild är några dagar innan Vincent föddes..
    OJ den va stor
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:40:45 följande:
    Åh, allt bebisprat o magprat gör mig såå sugen på en till bebis!! NU!!
    Bara å sätta igång å baka
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:43:07 följande:
    Fru T... bilden på wille o hanni ligger uppe på min facebook nu iallafall..
    va liten å ynklig Hanni såg ut, men sen är han ju en tönt me..
    Han va här å hälsa på lite igår å Sture va ju genast fram å skulle kela som vanligt å Hanni tittat rakt fram helt blixtstilla precis som "rör ja mig inte så kanske ja inte syns" men sen när Sture börja slicka han på nosen så titta han på oss med plågade ögon

Han är den största tönt hund ja haft när sture va liten så satte han sig under magen på Hanni när han stod å åt å Hanni sluta genast å äta å kolla på oss om vi va i närheten, precis som "hallåå hjälp mig nån, kan ni ta bort honom
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:44:25 följande:
    Håller med! Likadant var det med folk som ville ta på min mage hela tiden! De jag kände var väl lite ok med, iaf min mamma o pappa. Men när det var en person som stod bakom mig i kön på H&M som satte sin hand på min mage utan att fråga så gick gränsen för mig med, gud vad arg jag blev!
    nemen fy, här frågar alla om det är okey å klappa magen, tror inte det är nån som tagit utan att fråga först..
  • Fru T

Neepp NU vill ja föda barn!

*knackar lite på magen å försöker förklara att hyreskontraktet gått ut för ett tag sen å nu är det vräkning*

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4