• Fru T

Vi från Linköping Del:4

dutti flicka

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:46:42 följande:
    jippi jippi. vart är alla mina jordgubbar?
    åh gee mig skulle sitta smaskens till min chokladpudding som står i kylen
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 18:52:18 följande:
    Vad ni äter godsaker hela tiden Jag vill oxå vara gravid o kunna moffa vad jag vill när jag vill
    Det gör ja när ja inte är preggo me! Ja har nästan svullat MINDRE nu än ja brukar göra ,-)
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:55:32 följande:
    Blä.. Chokladpudding. :(Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
  • Fru T

fick bli lite frysta hallon iställe, e ju rätt mumma att käka dom som dom är liksom

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 19:22:42 följande:
    Haha, ok Skulle jag aldrig kunna göra för då skulle jag gå upp massor i vikt Får snällt hålla mig till helgerna jag.
    beror ju på hur mycket man svullar å Vad man svullar man får använda sunt förnuft..
    Ja köper tex hellre en påse frysta hallon eller en stor melon än en godispåse eller en chokladkaka...
    då känner man sig inte så där äcklig efteråt heller..
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 19:26:27 följande:
    Nu har vi bestämt oss, klart det blir en tur till Willys, vi måste ju provköra svärisarnas nya bil. Panoramatak känns spännande. :D
    Det va ju en anledning nog
  • Fru T

Vi ska åka å provköra lite bilar nån da... Bla Scoda Octavia RS (den e faktist lite finer)

• Fru T

Ja har fått Stina på huvet men det är ju inge bra för det heter ju katten...

Får döpa om henne te Skrollan eller nåt...

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 19:30:28 följande:
    Jo, men det jag menar är kladdkaka, chokladpudding o allt annat ni suktas med i tråden Frukt äter jag en massa oxå såklart.
    ja det äter ja ju me men inte varje dag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4