Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Nu ska vi sussa..natti!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-06-03 09:00:45 följande:
    Synd att ja har bm 15 då för annars kunde ja hjälpa dig hoppas det löser sig å går bra
    Jag drömde om dig i natt! Att du låg o födde barn, men så var det tydligen inte

Jag blev helt plötsligt så sugen på att baka, så Vincent o jag slängde ihop kladdkakemuffins med smak av vanilj, såå gott! Baka är terapi för mig.
    Nu sover Vincent o jag ska slappa i soffan..Leo är på dagis..

Fru T skrev 2009-06-03 11:56:36 följande:
    Nedu ja är fortfarande hemma å har fortafarande NOLL känningar det ända som känns är monstret i magen å bristningarna mitt på magen som bara blir fler å fler för var timma käns det som å dom kliar som FAAN Legat i soffan å myst me Sture som legat uppkrypen mot min hals i flera timmar nu..
    Usch, vad jobbigt Hoppas hon kommer snart!
    Snellen skrev 2009-06-03 13:15:44 följande:
    Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.
    Välkommen hit! Alla är välkommna här!

Vi ska snart ta på oss o åka till stan o möta sambon efter jobbet. Vi ska handla massor på Willys, min pappa fyller 50 år på lördag o alla har efterfrågat min goda smörgåstårta Så det är klart att jag ska göra en stor sån till pappsens födelsedag Så vi ska åka o handla upp halva affären, tur att pappa pröjsar

Maria84 skrev 2009-06-03 15:01:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-03 14:55:49 följande: Smörgåstårta är gott Skulle haft det till Liams kalas på fredag men vi får nog skjuta på det, vi hinner nog inte bli bra tills dess och så verkar inte vädret på vår sida. Måste kunna vara ute nämligen då brorsans fru är allergisk mot djur.
    Ja, det är verkligen supergott, skulle kunna leva på det Men tycker allra mest om min egen, eftersom jag väljer själv vad som ska vara i och på Har lite svårt för en del andra, speciellt om det är leverpastej i som jag hatar
    Men min är supergod o det tycker alla som har smakat den Alla i släkten tjatar om att jag ska göra den när vi ska ha kalas o liknande. Har till o med fått några beställningar från släktingars bekanta o så, så det är kul, det betyder ju att den är god Skulle verkligen vilja starta ett bageri där jag kan baka o göra smörgåstårtor, det är min högsta dröm!

För en gångs skull så fick jag gå helt själv i affären o handla allt jag skulle ha, utan karl o barn som tjatatde Vi åkte till skäggetorp så jag gick in o handlade medans sambon satt i fiket där med barnen o fikade o gav Vincent mat, det var såå skönt att handla själv! Nu är jag mer angelägen om att skaffa det där jäkla körkortet så jag kan åka iväg själv o handla mycket, för varken sambon eller barnen tycker det är skoj, men det tycker jag.

Maria84 skrev 2009-06-03 19:46:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-03 19:40:03 följande: Jag gillar inte heller de med leverpastej! Har gurka och skinka bla i den som jag gör mest. Och som du säger, så är det mkt godare när man kan ha det man själv vill Visst är det kul när man får beställningar! Har fått det på både smörgåstårtor, vanliga tårtor och annat. Ska vi starta ett bageri?!
    Jag har oxå gurka o skinka i o tonfiksröra bland annat
    Ja, vi skulle kunna starta ett bageri ihop, skulle vara jättekul Då får man ju jobba med det som man verkligen tycker om!
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 20:01:37 följande:
    Vilken underbar dag det här har varit, min första dag på "sommarlovet". Först ett besök hos barnmorskan, sen grillning utanför Söderköping och sen ett besök på smultronstället! :)
    Mysigt
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4