Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

japp har en kompis som har en hund som heter Doris, helt underbar vovve, men sen heter ju hon Mindy som jag tycker låter som ett amerikanskt fnasknamn med så... eller en annan kompis som heter Måns Buster... hmm nja inte så mycket bättre heller kanske..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-11 12:25:36 följande:
    Vi kanske tänker på samma vovve
    ja om hon är 1 meter hög o väger 70 kg o bor i skåne så!!!
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:20:17 följande:
    Haha! Den var ganska bra den oxå!
    nej nej, mest naturliga i världen, alla gör ju så....
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 12:25:15 följande:
    Ja vill ju ha en Sixten om det mot all förmodan kikar ut en pöjk. Min gammelmorfar hette Gunnar Sixten å han gick bort när ja va 8år å jag är den av kusinerna som haft bäst kontakt med honom å ja gillade honom välldigt mycket Döpte min katt till Sixten som ja fick strax efter hans död, men ja vill ändå ha en pöjk me det namnet jag själv är ju döpt efter mammas ponny Belinda Har kikat å frågat runt va kvinnorna hetat längre bak i släkten då jag tycker om att ta namn som funnits där men då det finns mycket tyskt å finskt så långt bak å sen dom Klassiska tråkiga kärringnamnen så har vi inte hittat nåt som faller oss i smaken..
    vi har ju Gideon (med annan stavning) som ligger låååångt bak i släkten, tycker det är skitfint o kommer ha det som andranamn även på Molgan
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 12:30:18 följande:
    Ja gillar Nicolina! Men det hette tjejen ja jobba för me hästarna för ett år sen, en heelt underbar 16åring med båda fötterna på jorden trots obegränsat me pengar från pappsen... Jaja vi får avvakta å se helt änkelt... Nu ska ja nog duscha av mig lite för snat kommer maten
    oftast får man göra det, när wille kom så var han helt enkelt bara en wille med även om vi "bestämt" oss för det namnet innan, får se om vi har samma tur med Molgan...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-11 12:31:10 följande:
    Nä, då var det inte samma Denna vovve bor här istan
    chansen att vi skulle känna "samma" folk utanför den här tråden är ju ganska minimal då jag aldrig bott eller rört mig här i stan innan okt 08 (ja förutom gymnasiet då) född i eskilstuna, uppvuxen motala mjölby skänninge boxholm vadstena ödeshög, levde livet i skövde hjo tidaholm katrineholm o stockholm och sen flyttade "hem" igen..
  • Firstandhappy

ja vi flyttade ju hit eftersom vi la mer pengar på arbetsresorna än på hyran i mjölby.. för att inte prata om tiden med att pendla.

• Firstandhappy

Sanna o jenny o alla andra som ska fika imorgon.. eller nja luncha.. får tyvär ställa in, måste till veterinär med katten, vet inte vad som hänt men hon verkar ha brutit svansen, får inte ta i den alls, hade helst åkt in redan ikväll men de va fullbokade o tyckte jag kunde vänta tills imorgon... jaja får väl se hur det slutar, men då vet nu iallafall att jag inte kommer..

• Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-11 22:30:18 följande:
    stackars kissen hoppas det går bra hos veterinären! Vi har en liten röd kattunge hos min mormor som ska få flytta hit när han växt på sig lite mer
    jo hoppas på det med, börjar bli fundersam över henne, ligger o trycker i ett hörn o verkar ha ganska ont... får ringa imorgon bitti direkt o se om det finns någon tidigare tid än 13.15
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 17:06:25 följande:
    Ewa: Hur har det gått med missekissen?
    katten följe med hem efter en sövning, rakning av svans och konstaterande att ett djupt sår med inflamation var orsaken, dubbel dos med antibiotika o lite morfin o annat gott till kissen så hon mår väl så där just nu, passade på att öronmärka henne när hon redan sov, över till apotek o köpte mer antibiotika som kattfan nu ska ha 2 ggr om dagen i 10 dagar samt smärtstillande som hon ska ha 3 ggr om dagen i 5 dagar... 2100kr fattigare... *lycklig*
    Fru T skrev 2009-06-12 19:08:47 följande:
    Nån som vill ha en man med PMS... bortskänkes!
    ja va fan, kan lika gärna ta han med, resten av familjen är på pisshumör här iallafall så kan lika gärna hjälpa dig med lite avlastning..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4