Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Trött man kan bli på vissa människor! Har man inget självförtoende så får man skit för det, men har man det o råka säga att det finns nåt som man är duktig på, så får man skit för det! Jaja..inget att hänga upp sig speciellt på..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Har fått fotmassage av sambon nu medans vi såg greys, jag bölade som vanligt, gör det varje vecka nu för tiden.

Fru T skrev 2009-06-04 10:07:14 följande:
    lyckades ta mig en välförtjänt sovmorron idag
    Vad skönt
    Skorpan08 skrev 2009-06-05 14:35:02 följande:
    Jag kikar in för att tala om att jag tänker lämna tråden nu. Kanske att jag lämnar FL helt och hållet, det hat jag inte bestämt ännu.Om det skulle vara någon som vill fortsätta hålla kontakten med mig så inboxa mig så skickar jag min mail/msn.Kram till er!
    Trist ju Men jag vet ju. Vi har ju varandras mobilnummer o vi kommer att ses flera ggr om
    Mizzz skrev 2009-06-05 10:04:43 följande:
    Hehe, känner igen det där!Va tyst det är i tråden nu mera!Den 16 Juni ska jag plocka ut min sprial!! Sen kan det bli bebis när som! Dessutom är jag jätte glad just nu, (trodde aldrig jag skulle säga det), tant röd är på besök, och det betyder att hon INTE kommer komma olägligt till bröllopet, var så sjukt orolig!
    Spännande gumman!
    dinana skrev 2009-06-08 10:42:25 följande:
    Ja jag med.. men jag ville ju så gärna vilja vara gravid fullt ut en gång. Men som någon skre v till mig så kanske det är tredje gången gillt så gäller.. eller för min del fjärde gången gillt då. Men det blir nog inte ännu på ett par år. Och jag är inte så sugen på att bli snittad en gång till.... så jag vet inte riktigt hur jag skall gå till väga nu. Måste man bli snittad, eller kan man välja själv?
    Eftersom du gjort två snitt så blir det snitt nästa gång oxå. Man får inte föda vaginalt då, för livmodern kan spricka. Dessutom får man inte göra för många snitt heller, tre brukar vara max.
    dinana skrev 2009-06-08 12:11:07 följande:
    Mmm... då sprack ju drömmen om att skaffa många barn då.
    Ja, tyvärr. Vet en som gjort 5 snitt, men det var väldigt mycket komplikationer under graviditet o förlossning. De avrådde henne redan vid 4:e barnet, men hon vägrade att lyssna, vilket resulterade i att nästan både hon o barnet dog.
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 12:37:39 följande:
    usch vad det låter illa men....tyvär är ju inte alla skapta för att bära barn och då får man kanske lyssna på sin kropp för både sin och barnens säkerthet..tänker mest på henne som du pratar om, om nu hon hade dött, hur kul hade det varit för de tidigare barnen att förlora sin mamma bara därför.Varför inte nöja sig med det man har.Jag tänker bara för min egen del att hade jag haft grava komplikationer under mina graviditeter och varit tvungen att snittas och det innebar fara för oss båda så hade jag inte skaffat fler barn även om jag velat...
    Håller med dig! Nu vill ju inte jag mer än högst ett barn till så för min del är det lugnt. Men man blir ju mörkrädd när man hör hur en del resonerar.
    Mizzz skrev 2009-06-08 13:36:45 följande:
    Min mamma har gjort 4 snitt, var påväg mot femte men den graviditeten gick inte vägen.
    Ja, alla går det ju inte dåligt för Men de avråder ändå. Iaf sa min läkare det till mig när Vincent föddes. Och min mamma som jobbar en del på BB säger samma sak
    Mizzz skrev 2009-06-08 13:42:24 följande:
    Ja, säkert. Mamma fick dock hjälp att bli gravid sista gången (5 barnet, 4 graviditeten), tror inte de så något till henne (var i norrköping)
    Ok. Ja, det beror nog på hur många år sen oxå. Vet att de har sagt detta i 4 år iaf.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4