Vi från Linköping Del:4
Fru T skrev 2009-06-09 10:23:54 följande:
blä blä blä I natt har ja sovit helkasst, bristningarna har brännt å kliat så dant att ja bölat i omgångar. det slutade med att ja gick upp å blötte handdukar å svepte in mig i å la mig i sängen (bra me plastad frotte under lakanet) å det va grymt skönt men handukarna blev ju varma för fort Mycket mycket frustration å ja ville bara skrika rakt ut men mannen sa tt det inte va nån idé, grannarna skulle nog bara ringa polisen Gick upp vid halv 6 å käka frukost å sen kolla vi lite nyheter... Nu har vi kollat på film Changeling me Angelina Jolie, sorglig men bra!Men då missade ja telefontiden till KH, måste verkligen få komma till min BM NUU måste få hjälp med den här jävla klådan!Kan dom inte göra nåt så får dom fan sätta igång mig tidigare för det här går inte, inte fan ska man få må hur dåligt som hällst å detta sätter sig verkligen på psyket å jag sover mindre å mindre..Ja kan inte ha kläder på mig mot den kliande huden så nu känner ja mig supersexig i knästrumpor, stringtrosor å en långärmad kardigan som bara översta knappen är knäppt på sitta å ligga är vidrigt eftersom ja inte kan göra det utan att något av dom utsatta partierna får lida å ja KAN inte stå eller gå helatiden