Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-09 10:23:54 följande:
    blä blä blä I natt har ja sovit helkasst, bristningarna har brännt å kliat så dant att ja bölat i omgångar. det slutade med att ja gick upp å blötte handdukar å svepte in mig i å la mig i sängen (bra me plastad frotte under lakanet) å det va grymt skönt men handukarna blev ju varma för fort Mycket mycket frustration å ja ville bara skrika rakt ut men mannen sa tt det inte va nån idé, grannarna skulle nog bara ringa polisen Gick upp vid halv 6 å käka frukost å sen kolla vi lite nyheter... Nu har vi kollat på film Changeling me Angelina Jolie, sorglig men bra!Men då missade ja telefontiden till KH, måste verkligen få komma till min BM NUU måste få hjälp med den här jävla klådan!Kan dom inte göra nåt så får dom fan sätta igång mig tidigare för det här går inte, inte fan ska man få må hur dåligt som hällst å detta sätter sig verkligen på psyket å jag sover mindre å mindre..Ja kan inte ha kläder på mig mot den kliande huden så nu känner ja mig supersexig i knästrumpor, stringtrosor å en långärmad kardigan som bara översta knappen är knäppt på sitta å ligga är vidrigt eftersom ja inte kan göra det utan att något av dom utsatta partierna får lida å ja KAN inte stå eller gå helatiden
    Om man har mycket klåda kan det vara ett tecken på HF eller nåt med levern. Jag har en kompis som blev igångsatt för det blev för farligt. Så kolla upp det!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-06-09 15:16:20 följande:
    Tack, har fått va uppe på Fl i några timmar nu efter fått en riktig panikatack i duschen, ja kunde inte sluta klia, hade kallvatten på å mannen fick knapt kontakt me mig så han ringde upp dit iställe...Som vanligt så ser allt bra ut å bebis är lika vild som vanligt.Dom vill inte tänka på igångsättning å jag fick travegl tabletter som ska lindra klådan, ska tydligen bli lite dåsig av dom så ja hoppas ja kommer kunna sova!Har precis dränkt mig me Aloveragel å tagit e tablett så nu ska ja lägga mig i soffan å försöka såva lite för ja är sjukt trött...Jag tippar på at ja har får bebis den 15e å inte en minut tidigare.....
    Konstigt att du inte fått ta nåt prov iaf!
    Fru T skrev 2009-06-09 17:49:02 följande:
    Klådan sitter ju bara där bristningarna är annars hade dom nog gjort mer...
    Aha, ok. Ja, då är det ju lite annorlunda.

Anledningen till att jag tog det här var att alla skrev att vi skulle lägga korten på bordet, eftersom alla undrar vad allt handlar om..

JePaLuLi skrev 2009-06-09 19:26:43 följande:
    Så kan det ju absolut vara! Jag är visserligen emot att åka utomlands på sommaren, älskar den svenska sommaren. Flyr hellre på hösten när det börjar bli grått och trist. Det gick inte att inboxa dig. Och jag tycker inte att jag ska behöva skriva allt här. Det rör ju som sagt ingen annan. Sen får du välja att tolka och tro på vad du vill och inte vill. Det finns en hel del som vänder kappan efter vinden märker jag...
    Vem vänder kappan efter vinden?

Nu går det nog att inboxa..

LillaLilli skrev 2009-06-09 19:25:44 följande:
    jag undrade... för jag känner ingen av er men vill gärna göra det. lära känna ER, inte lära känna er genom vad andra säger. så vad som skrivs som "negativt" här kommer jag inte ta till mig. jag vill som sagt lära känna er för er :D men tror att ni skulle behöva ventilera er sinsemellan vad ni menar och tror :D 'cykeltur eller promenad vore najs nu!!
    Det har du rätt i Och det gör du rätt oxå Alla förtjänar en andra chans så att säga.
    LillaLilli skrev 2009-06-09 19:55:19 följande:
    hehe ja fast första chans i mina ögon :D:D
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 19:52:41 följande:
    Vi från Linköping - ett gäng bjäbbiga småhundar. ;D
    Japp Så blir det när bara är "kärringar" i tråden Jag tror inte att det hade blivit så här om det var en grabbtråd.

Jag o Jenny har nu rett ut saker o ting. Vi har bett varandra om ursäkt o nu tänker vi lämna detta bakom oss o gå vidare. Bra va?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4