Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

ohhh idag ska jag åka till vadstena o hämta vitrinskåt, sen ska det målas o fixas... wiii va skoj...

• Firstandhappy

fp kommer precis som vanligt den 25-26.

• Firstandhappy

1-10 får betalt den 25'e
    11-20 får betalt den 26'e
    21-30 får betalt den 27'e
    men eftersom den 27'e infaller på helg denna månad kommer betalningar att ske den 25+26'e

dinana skrev 2009-06-16 22:36:49 följande:
    Aha, okej... å får vi hoppas att man får lite pengar den 25e då... eller om de missat min begäran helt. Brukar man inte få papper på det i förväg? ..att man skall få pengar ett visst datum. Kommer inte ihåg.
    nej man får papper typ samma dag eller max dagen innan ang utbetalningar..
  • Firstandhappy

goder dag allesammans, hoppas ni har det bra, här har man fullt upp. willeman håller låda hela dagarna o tar verkligen all energi som finns, massor nmed förvärkar mest hela tiden o tur är väl att willes ena 19 åriga kusin är här uppe o bor med oss just nu så man får lite avlasning, nu ska dani jobba 2 pass till, sen blir det semester/pappaledigt i nästan 3 månader.....

• Firstandhappy

happy easter to eweryone on this beautiful kristmas morning, let the flowers flow in tha upponerwända penisen and eat a massa of ägg and fisch.
    see jo another daj...

sååååå tröttpå bebisen i magen, dags att komma ut nuuuuu..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-20 16:04:00 följande:
    Jättefin berättelse! Jag fällde också en och annan tår Vet ju hur underbart det rä att få upp sitt knyte på bröstet! Tack Ewa för en trevlig dejt Jag klarade mig från böter, hur gick det för dig?
    det va inga problem, va ju "bara" 40 minuter sen... ja då vet man att man kan dejta över 3 timmar på Mc Donalds med, hahahaha..
  • Firstandhappy
    ThillaMilla skrev 2009-06-20 22:50:50 följande:
    Hej, här är en till från Linköping. Hoppas alla haft en trevlig midsommarhelg. våran har varit toppen.
    wälkommen... trevligt att du hittat hit..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-20 23:22:23 följande:
    En gång i tiden på gamla härliga ljunkan. :)
    där gick jag med, fast borta på TC ihop med de häftiga pojkarna.. hahahahah
  • Firstandhappy

har fan glömt va jag ska packa i bb väskan, vet att jag hade med mig massor för mycket sist..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4