Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-12 21:20:58 följande:
    Han gav mig fotmassage så han e förlåten, för stunden iallafall.. Stackar kissen då å din plånbok me för den delen!
    tur att man hade fått skattepengar, men jo roligare kunde man haft för dom, hade rätt hög självrisk på kissen med  (1100kr) så blir ju inte mycket tillbaka alls eftersom de inte heller ersätter läkemedel...

ja min familj är med förlåten just nu.. sonen sover o sambon gjordemacka till mig, nu ska det sooooovas (hoppas jag)

Hör av dig imorgon lövely så jag får veta hur det går för dig (gärna sms då jag kommer va borsta hela dagen) Kram kram
  • Firstandhappy
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej! FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad... Hoppas vi hörs!
    hej o välkommen, bor med i Lambohov med sonen på 17 månader o en till på G..
  • Firstandhappy

trodde det skulle bli en lugn helg men bara sambo o hans syster o så...
    oj va fel det blev, upp från Halmstad kom hela familjen lindblom..
    Syster med sambo o alla 3 små sönerna (ingen av dom under 1,90 lång o 100 kg)
    så inatt var vi vanliga familjen på 3 + bebis samt 5 extra som snarkade... snacka om fullt men oj va trevligt...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-14 11:23:34 följande:
    Oj då har ni fullt upp
    ja fast nu är det bara Ludde kvar här, ska byta sen.. resten är i Norrköping på fotboll o kommer sen o då följer ludde med hem men zebbe stannar kvar ett par dagar... alltid trevligt med sällskap..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-06-14 09:24:00 följande:
    ag firar inte heller midsommar direkt,det brukar bli att i grillar och barnen dansar runt midsommarstången och resten av dagen är som villken dag som helst*skratt*sen blir det nyktert som alla dagar då vi inte drickeralkohol påminner om fikat den 18e villka kommer?
    jag tror jag kan komma men kan tyvär inte lova nåt ännu..
  • Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-14 12:07:52 följande:
    Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför. Ni får ha det så gott!
    ha en väldigt trevlig resa...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-14 18:05:04 följande:
    Vad hittar alla på i midsommar? Känns som man är ensam om att aldrig hitta på något då. Förr i tiden hade vi alltid släkt och vänner samlade hemma på landet och plockade blommor och gjorde midsommarstång som vi klädde och satte upp och dansade runt. Då brukade vi vara 40-50 personer.. och så hade alla med sig mat som vi bjöd på. Nu ingenting... hoppas på foint väder så man kan grilla.. annars har jag ingen aning.
    blir en lugn midsommar här, ska hem till mamma på dagen o grilla o ha det trevligt, känns inte riktigt aktuellt att åka bort långt eller skaffa sig stora planer i år, annars brukar vi samla ett gäng med goda vänner, massa mat o lite god dricka för dom som vill o bara ha det trevligt.. Motala o varamon har vart rättpoppis senaste åren, grilla på stranden o så...
  • Firstandhappy

nu har lugnet lagt sig över bygdegatan, 8 pers har blivit 4 o shipsen står på bordet, nu ska bara övertrötta spralliga "vi har ju besök" william i säng o sova..

• Firstandhappy

och chips stavas med ch o inte sh...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4