• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Vecka 41 (40+0)

Nu får det va nog!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 21:42:25 följande:
    Ja, det hade jag! :) Var någonstan? Att du inte kom fram och sa hej. =D
    Ni va påväg ner mot helikoptrarna tror ja, mitt på gräsmattan typ, ja va supertörstig å på väg upp mot vattnet  nee ja visste inte om det va du så det va därför ja inte hälsa

by the way vi gillade helikopter uppvisningen mycket
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 21:45:32 följande:
    Oj, vad toppig magen är. Snart kommer hon, det är bara en tidsfråga. Vem vet du kanske är inne på förlossningen nu? Du är inte online iaf. ;)
    jaa det står ju rakt ut

Hade me hoppats på att va inne nu men tji fick ja... Misstänkte att ja börja sippra vatten förut men efter lite övervägande och avvaktande så blev ja nog bara jääävligt svettig när vi va i berg å sen åkte hem sittandes i dom solvarma lädersäterna {#lang_emotions_embarassed}

Det har nämligen vart dom vanliga flytningarna efteråt...

såå det blir som sagt en juni bebis... å ja tror allt det blir en Doris men det har ja inte berättat för mannen än {#lang_emotions_djavulsk}
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 22:08:16 följande:
    Åhå! Ja där vid LFK (Linköpings Flygklubb) tältet stod vi en bra stund, tills uppvisningen var slut och då gick vi neråt. Då såg du min stiliga karl också. :)Ja helikopteruppvisningen var schysst. Men de skulle ju inte börjat med B17 planet. De två PA28:orna som flög route var ju patetiska i jämförelse... de skulle varit först, sen B17 och sen han som flög avancerat.
    våra vägar korsades välldigt snabbt (trots värmen) när ni nästan va nera där vi vandra vidare å köppte varsin glass å sen stod vi uppe vid vägen å kolla på helikoptern sen knalla vi heeela backen ner för mannen ville se badplatsen å sen åkte vi hem
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 23:01:09 följande:
    Där ser man. :)Leos och Vincents mamma var också där med sin familj, sprang du på dem också? :)Det gjorde inte jag. :(
    Ne ja spanade lite etfter den bruna vagnen men såg den inte va ju rätt bra med folk..
  • Fru T

*hohooo beebis vad gör duu?* knackar lite på magen*dax å komma uut nuu*

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 08:39:24 följande:
    Oh, min faster är gravid, så det blir en liten kusin i januari! :D
    Hihi så mysigt
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 09:10:16 följande:
    säger detsamma... nja ok då, en vecka till....
    Ja du är ju iallafall inte över tiden

men nu har ja veckan planerad:

tisdag - morfars begravning
    onsdag - BM
    torsdag - tvätttid på kvällen så då kommer ja föda barn

Ja har precis vart lite barnvakt åt en liten snart 3månaders Theo som har suttit å skrattat åt mig i en timma medans hans mamma va hos tandläkarn å lagom när mamsen kom sa sa det PANG i blöjan...
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-01 13:22:14 följande:
    Jag stortrivs just nu. Lagom temperatur, fint väder och så ligger jag i hängmattan med laptopen. Kan inte bli bättre.
    ååååh ja vill ha hus typ Nyss!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 12:53:23 följande:
    här har vi hällt ut 20 liter vatten på balkongen, hittade willes gamla badbalja... haha har man ingen pool får man ta det man hittar.. grannarna under är säkert jätteglada nu..
    leka med vatten i värmen e mys... skit i grannarna, det torkar ju snabt
  • Fru T

Nu dyker min mormor upp från pendeln när som så strax blire en mysig fika på stan

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4