• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-04 10:37:02 följande:
    ohhh fiint, vill med fixa mina naglar o noppa ögonbryn....
    Det ska ja göra när tösa e ute
    färga bryn å fransar å plocka bryn..
    har en manikyr att utnyttja på Kicks (mina naglar är snälla å växer som tusan å så använder ja mig av ACO nagelstärkare nästan varje dag, det gör susen!)
    å en kompis ska komma å slinga å klippa håret på mig...

Värsta lyxen

men ja förtjänar faktist att bli bortskämd efter den här tiden...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 10:38:38 följande:
    när bebis är ute är det jag som lägger in mig på skönhetsalong o gör en makeover totalt på hela mig... ska bara hitta nån dum sate som betalar med...

aaah juste glömde att mannen låvat mig en ansiktsbehandling me så det blire samtidigt som brynen å fransarna ska fixas...

Ja går te salong Fame på Storgatan, tanten där är supertrevlig å så sätter hon på massagen i sängen
  • Fru T

neheni ja är fortfarande hemma å kan berätta att ja kommer INTE va online på msn när vi åkt upp för datorn stänger ja av då

Orkar bara inte sitta vid datan, den står för tillfälle på tv bänken då ja kollar på en hel del film genom datan te tvin...

ja gör inte mycket annat än kollar på film/tevin å sover om vartannart... Nu har ja käkat å tösa sprattlar för fullt sopm vanligt när ja ätit nåt...

Snart klar me tvätten är ja me så mammas teori gick i stöpet...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 20:38:31 följande:
    nä ända som ska va på är mobilen så du kan skicka sms till miiiiig!!
  • Fru T

Nu ska ja kolla på Yes Man
    vi kolla på den igårkväll, eller mannen gjorde det, ja somna som en gris (lät tydligen som en me) men den måste vart rolig för ja vakna till av att mannen skratta högt massa gånger

är så typiskt mig, ja KAN inte kolla på film utan att somna, ju mer ja vill se filmen ju fortare somnar ja {#lang_emotions_undecided}

• Fru T

haha en film senare å 10 inlägg på FB rikare

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 11:34:06 följande:
    tyckte det va lättaste eftersom vi hade separat toa o dusch i förra lägenheten...bara en liten toa på ena o bad i andra... till efter den här förlossningen ska jag skaffa extra lång duschslang så man kan sitta på toan o skvätta...Vet att många tycker det är äckligt att folk kissar i duschen, men är det enda sättet att slippa den svidande brännande känslan efter förlossningen så gör man det..
    Fan kisset hamnar ju på samma ställe ändå å man spar på vattnet! Å man blir ju renare i duschen än om man torkar sig me pappret det är ju inte så att kisset stannar kvar i badkaret å vattnet rinner ner {#lang_emotions_tongue_out}

Tänker tillbaka på en gammal tråd......

Just nu är faktist det ända sättet att få ut allting är att stå i duschen...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:39:39 följande:
    Oh, undrar hur nervös Jenny är nu! :D Jag är så avundsjuk på dig!
    Ja skulle tippa på att det flyger en hel del fjärilar i magen på henne

Ja vill åka te kyrkan i morron men vågar inte åka själv av vissa anledningar å Tedde jobbar natt så han sover gott vid den tiden...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-05 22:10:58 följande:
    Ja tror att Kyrka är nog med ävetyr för mig
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-06 07:06:13 följande:
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    Åhhh så mysigt å vilken bra start på en underbar dag, för det kommer det bli!

Se bara till att slappna av å njuta av allt å LYCKA TILL Ni kommer vara jätte vackra!!

jag hade ju tänkt å komma ut men ja tror faktist ja håller mig hemma!
    Min kropp beter sig skumt, ja har mått apskumt i natt å vart uppe å både kräkts å haft rännskita {#lang_emotions_embarassed} å får springa en hl del på toa fortfarande...
    Så hålla sig hemma känns som en bra idé...

Sitter nästan å väntar på att ja ska börja få lite ont me
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4