JePaLuLi skrev 2009-06-02 08:28:29 följande:
Jag tror inte att de har så höga krav på vad du ska ha på dig. De måste ju förstå din situation.
Ne det tror inte ja heller men det ända ja tar mig i just nu är en vit klänning, ett par gröna typ linne byxor som slutar under knäna å ett par färgglada linnen å rosaflippflopp å vitafoppa toflor

Såg på hms hemsida att klänningen finns i år åsså (är ingen mamma klänning utan en vanlig 36a) i nån gråblå färg så ja ska sätta mig i bilen å åka te ikano å se om dom har den hemma *hoppas* för ja orkar inte riktigt gå upp på stan idag...
Å finns inte den så måste det ju finnas NÅN annan vanlig klänning i min vanliga storlek som ja tar mig i.... gäller bara hitta nån med rätt fall så det inte ser ut som ett tält eller blir för kort framtill...
men mina vita foppa får dom tyvärr stå ut me då det är omöjligt att klämma ner mina fötter i nånting annat

LillaLilli skrev 2009-06-02 07:54:11 följande:
jag har en svart kjol med "gummiband" i midjan om du vill låna..
Jätte snällt att du erbjuder men ja löser det på nåt sätt... Vaknade bara med ett sjuuukt dåligt humör.
Å ett oboyglas över hela mig gjorde liksom inte det hela bättre...
Känner mig fortfarande grymt anti å osocial å grinig men ska göra mitt bästa för att inte låta det gå ut äver mannen sen när han vaknar för ja börjar faktist tycka synd om stackarn!!