• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg

Vad gör man nu då.... *suck*

Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 06:46:51 följande:
    Inte lätt att vara vaken. Kan hon inte ta och titta ut snart lilla tösen?! Ska strax iväg och skriva en tenta jag inte kan. Uscha. :(
    Hon tycker väll att ja ska gå på morfars begravning först eller nåt...

För mig får det gärna sätta igång NU, är inte alls på humör för att tröffa folk överhuvetaget... än mindre prata me folk så släkten lär möta en grinig Linda idag, men ja antar att dom förstår mig å hoppas dom låter mig va...

började frukosten med att hälla et stort glas oboy över hela mg så ja fick ställa mig å skura golvet å sen duscha
  • Fru T

ja har ju fan inte änns nåt att ta på mig på begravningen, använder typ aldrig svarta eller mörka kläder så det ända ja har är ett par korta svarta klänninger eller ett par små svarta linnen som ja omöjligt skulle få på mig nu å att gå å köpa nåt för att ha idag å sen sälja är inget alternativ då det känns som att kasta pengar i sjön {#lang_emotions_yell}

Aja det löser sig kanske... vi har ju svarta sopsäckar!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-02 08:28:29 följande:
    Jag tror inte att de har så höga krav på vad du ska ha på dig. De måste ju förstå din situation.
    Ne det tror inte ja heller men det ända ja tar mig i just nu är en vit klänning, ett par gröna typ linne byxor som slutar under knäna å ett par färgglada linnen å rosaflippflopp å vitafoppa toflor {#lang_emotions_tongue_out}
    Såg på hms hemsida att klänningen finns i år åsså (är ingen mamma klänning utan en vanlig 36a) i nån gråblå färg så ja ska sätta mig i bilen å åka te ikano å se om dom har den hemma *hoppas* för ja orkar inte riktigt gå upp på stan idag...

Å finns inte den så måste det ju finnas NÅN annan vanlig klänning i min vanliga storlek som ja tar mig i.... gäller bara hitta nån med rätt fall så det inte ser ut som ett tält eller blir för kort framtill...

men mina vita foppa får dom tyvärr stå ut me då det är omöjligt att klämma ner mina fötter i nånting annat
    LillaLilli skrev 2009-06-02 07:54:11 följande:
    jag har en svart kjol med "gummiband" i midjan om du vill låna..
    Jätte snällt att du erbjuder men ja löser det på nåt sätt... Vaknade bara med ett sjuuukt dåligt humör.

Å ett oboyglas över hela mig gjorde liksom inte det hela bättre...

Känner mig fortfarande grymt anti å osocial å grinig men ska göra mitt bästa för att inte låta det gå ut äver mannen sen när han vaknar för ja börjar faktist tycka synd om stackarn!!
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-02 07:41:25 följande:
    ush vad jag lider med dig! Dom där dagarna på övertid är ju verkligen den värsta tortyr man kan tänka sig!Framför allt när alla runt omkring inte förstår hur man kan gå och beklaga sig när det ändå är så nära....
    Som tur är är det inga som messar eller ringer å frågar om det händer nåt helatiden å det är ja tacksam över för dom skulle nog få sig en utskällning stackarna... Den ända som vart lite jobbig är min lillebror hos pappa han messade flera ggr i helgen (sägert med påtryckning från pappa) å tillslut bad ja han sluta tjata... Pappa är jätte nervös han vågade knapt dricka öl i fredags när dom festa för att han ville va nyckter om vi skulle ringa

Så som tur är är alla runtom snälla å avvaktande... Dom kanske känner på sig att mitt humör blir värre å värre för var dag... stackar bm i morron, tur att mannen följer me för han brukar ha en lugnande inverkan på mig.

Känns som ja skulle ställa mig å skälla ut nån efter noter av nån väldigt löjlig anledning så ni får ursäkt om ja råkar vara otrevlig eller nåt nu dom kommande dagarna! Kommer inte vara det medvetet men känns lika bra att förvarna å be om ursäkt innan skadan är skädd
  • Fru T

önskar ja bara kunde lägga mig ner, slappna av, käka lösgodit å läsa en bok eller nåt men det bara kryper i kroppen på mig.

Å alla dom där tårarna ja sluppit under helatiden har börjat komma NU....

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:20:41 följande:
    ush förstår att du är trött på att vara gravid.vi får hoppas att lilla tösen inte vill stanna många dagar till i din mage
    Kommer inte ihåg om du sa namnet till mig på skogskyrkogården? Vet du vad den heter?
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:29:14 följande:
    den heter lilla aska griftesgård om jag minns rätt.minnet är som det är*skratt*om du åker bil från stan så åker du förbi rondellen vid stationmacken som ligger vid T1,åk sedan leden mot lambohov,efter en bit står det skyltat" lilla ska griftesgård"på en skylt,sväng in där.sedan blir det en väg genom "landet"och sen genom en skog .sen är du framme.kyrkogården ligger då på vänster sida
    Tack
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:31:32 följande:
    Fru Thär kommer länk på kartankartor.eniro.se/
    nje den funka inte
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4