• Fru T

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-03 08:44:24 följande:
    Jag fick mess igår 23,30  av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken Vad mysigt!
    Synd att ja har bm 15 då för annars kunde ja hjälpa dig hoppas det löser sig å går bra
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-03 09:16:15 följande:
    Jag drömde om dig i natt! Att du låg o födde barn, men så var det tydligen inte
    Nedu ja är fortfarande hemma å har fortafarande NOLL känningar

det ända som känns är monstret i magen å bristningarna mitt på magen som bara blir fler å fler för var timma käns det som å dom kliar som FAAN

Legat i soffan å myst me Sture som legat uppkrypen mot min hals i flera timmar nu..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 12:37:32 följande:
    bläääää, köpte nytt sköljmedel för ett tag sen men inte använt det än förrän idag, luktsinnet har ställt om sig totalt tydligen, luktar ju hur äckligt som helst juh.. vet att jag tyckte det luktade gott då... nä blir att vänta med det igen o köpa annat idag..
    haha så va det för mig i början, jag fick tvätta om ALLT för ja kräktes av lukten av allt nytvättat Linneskåpet va nog värst tror ja...
  • Fru T

Hemkommen från mitt sista besök hos bm då... Ja förutom efterkontrollen då, lite sorgligt faktist

Bebis har sjunkigt masso sa hon å sf har stigit en cm till 36, hon tippade på den här veckan (det har hon gjort i några veckor nu) men man vet ju aldrig... Fick tid upp till förlossningen för ev igångsättning NÄSTA lördag, men vi hoppas ju på att slippa den!

Hon tyckte ja va galen när ja berätta hur ja stått i de senaste dagarna å när ja tänker efter så är det ju inte så konstigt ja är så trött idag

Fredag, en lång sväng på stan + en lång kvällspromenad runt stångån.
    Lördag, en hel del promenerande där me å satt hela kvällen vid ån med kompisar.
    Söndag, ut te Bergå svassa runt.
    måndag, mormor va här å även då blev det en sväng på stan.
    Tisdag, ut te ikano, morfars begravning å en hel del massa gråt kvällen igenom...

BM titta på mig å sa att efter dom dagarna SKA du va trött du är höggravid om du inte missat det

Nu har jag blivit beordrad till soff och säng läge med mumsiga saker att äta på och mycket filmtittande, gärna komedier s ja får skratta mycket, kunde tydligen va bra .-) Så ja får väll lyda henne då...

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-03 16:15:10 följande:
    Var på föräldrakurs idag. Trevligt folk, men inte så mycket fakta man inte redan hade läst sig till. Frågorna man ställde fick man inte heller något svar på. Den BM borde bli politiker, för hon svarade, men inte på frågorna.Ett exempel:Vi fick en genomgång av smärtlindringsmetoder.Jag: Om Du födde barn idag, vilken smärtlindring hade Du valt?BM: Jaaa, det var en bra fråga. hehe När jag födde barn (på 70-talet) då fanns bara lustgas, och det gick ju bra...Sen svarede hon inget mer. Men frågan var ju vad hon skulle du valt idag, med de alternativ som finns idag.
    jag tycker inte ja fick ut nåt av föräldragruppen.. Fick inte veta nåt ja inte redan visste, jag har ju läst välldigt mycket.
    Å diskutionstillfällerna va mest krystade tycker ja...

Det ända ja fick va ont i röven å höfterna av sittandet...

Har pratat en hel del om smärtlindring med min bm däremot å hon har gett mig en mycket bättre insyn på det hela..
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-03 17:38:19 följande:
    Men jag har inget annat för mig. Och när KH är vänliga och anordnar sådant här för oss, så tycker jag minsann att man ska delta.
    Ja absolut, å man kunde ju träffan nån man verkligen gilla
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 18:34:20 följande:
    Det tycker jag du gör helt rätt i! Bebisen tittar ju som allra oftast ut när mamman är utvilad. Patriks "bror" ska ha barn i dagarna, men deras lille tös har kilat fast sig med rumpan och vill inte vända på sig så det blir snitt. Stackars dem, men det är ju inte så mycket att göra.Komedier is da shit! Vi låg och kollade på superbad innan vi åkte in Stark mat är bra med Det var samma för oss. Men jag läste ju allt jag kom över också
    Laddar ner den genast
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 19:11:22 följande:
    Du menar väl att du genast tar dig till närmaste videoaffär och hyr den alldeles lagligt?
    Ja absolut!
  • Fru T

lyckades ta mig en välförtjänt sovmorron idag

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 10:27:26 följande:
    Åh vad skönt. Vikitgt med vila nu ju. Då kommer hon nog snart!Jag vill att det ska bli lördag NUUUU!Fick förresten jättefina naglar igår och hon satte på ett sött litet hjärta på ringfingret. Gulligt värre
    Men nu har ja tråkigt....

Inge å göra fram te tvätttiden som börjar 17,30
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4