Vi från Linköping Del:4
Här kom både åska och regn, hade hoppats på fint väder med tanke på hur morronen började med solsken men icke. Fast det skulle tydligen hålla på såhär nu ett tag, urtrist ju!
Här kom både åska och regn, hade hoppats på fint väder med tanke på hur morronen började med solsken men icke. Fast det skulle tydligen hålla på såhär nu ett tag, urtrist ju!
Velmaja är igång igen. Vet inte hur vi ska göra med barnvagnen vi köpte. En del tycker att vi ska ha kvar den ifall vi blir gravida så vi behöver en syskonvagn medans en del tycker att vi kan sälja den.
Och nu vet jag inte vad jag vill!?!
Har en bekant som är intresserad av den annars...
Vilket tråkväder!
Blir en innedag nu på fm och sen i em får man nog trotsa vädergudarna för ungarna vill ju ut vilket som, åtminstone Lucas Och han sover så mkt bättre när han har fått vara ute i friska luften mkt.
Men innan dess så får det bli städning, tvättning och lite annat, sambon jobbar idag.
Hm svärfar ringde nyss och bjöd oss på middag ikväll. Gratis middag är ju aldrig fel men sällskapet hade ju kunnat vara lite bättre kanske. Svärmor har spätt på mitt ogillande av henne så att säga sen hennes reaktion när hon fick veta att vi skulle ha barn igen, ignorerade både oss och barnen och hon sa inte grattis. Och nu har hon inte sagt nåt heller om att vi förlorat Liten. Hon jublar förmodligen!
Så vi har inte riktigt bestämt oss ännu om vi ska dit eller inte. Hade sett fram emot en mysfredag med familjen bara.
Det skulle tydligen vara varannan dag väder nu enligt Corren, så imorron skulle det bli bättre väder för att sen på söndag regna igen, och så bättre på måndag igen. Och på måndag hoppas jag verkligen på sol för då ska jag in till stan och träffa några vänner och deras barn och vi har inte setts på länge nu sen de började jobba.
Vi åker till svärisarna ändå, svärmor är inte hemma Ska åka strax här så vi hinner fixa lite annat innan vi ska vara där.