Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-07-12 17:46:36 följande:
    ah va smidigt! är inte helt hundra exakt vad vårt babyskydd heler men det är ju ett sån graco med bas för dom minsta å är ett par år gammalt.... så det borde väll passa?
    Ja det borde passa tycker jag. Vi köpte ett nytt babyskydd när vi köpte vagnen, jag kunde ju inte ha ett som inte matchade
    Fru T skrev 2009-07-12 18:05:22 följande:
    Ja tror ja lyckats övertala mannen med hjälp av min kära vän i Tallboda vi stod å snacka om hur bra det kan va med två vagnar, varav en lite mindre å smidigare då så nu har ja vart inne å ändrat på FK så ja får ut fullt vid nästa utbetaling så nu kommer det bli både vagn å lite sommarklänningar till mig Tedde har inte så mycket mer att säga till om han köpte sig ju en kamera för 10.000 den här månan sååå då får ja köpa en vagn för 2500!!
    Det är jättesmidigt. När vi köpte Trekkon till Lucas så använde vi nästan bara den och Brion blev stående. Den är kanonbra!
    Tänker dock inte ta med den på resan eftersom jag tycker den är för dyr för det. Då ska vi köpa några billigare varianter. Dock ska de ha fullt liggläge och suflett.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-07-12 19:24:21 följande:
    Ja ska kika på den i morron blir ju smidig när vi ska ner till mormors hus på västkusten v.31 för då har vi inte hunnit byta bil å vår vagn tar ju nästan hela bagaget så så får vi slåss me packningen är lite sugen på den oranga faktist men det slutar nog med en svart iallafall...
    Vi har den gråa och röda. Skulle jag köpa en nu skulle jag ta den turkosa
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-07-12 20:21:02 följande:
    Ja den är fin tycker det är liite trist att den inte finns i fler färger faktist typ rosa eler så Tedde fråga om ja skulle börja samla på trejulingar ja *hihi* han skulle bara veta...Jaa juste du behöver inte leta efter tassarna mer, vi skruvade av dom som satt på min kompis 1,5årings säng idag han blev lite paff när inte sängen gunga när han hoppa i den sen vill ja låva Nu ligger fröken å sover i sin säng efter att ha käkat duktigt från bröstet å blivit gungad i sängen i ett par minuter bara...
    Det är ju så kul med vagnar! Skulle kunna köpa hur många som helst om plånboken tillät

Oki, hade helt glömt bort det. Är virrigare än nånsin nu, blir rädd för mig själv ibland.
    Duktig tjejja!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-07-12 21:51:42 följande:
    hihi ja ellerhur! skulle kunna ha en för varje humör, väder å kläder Snacka om att vi skulle behöva bygga ett eget hus till alla vagnar då, skulle lätt kunna ha lika många vagnar som skor
    Absolut
    Apipoulai skrev 2009-07-12 23:16:40 följande:
    Tjugo dagar till BF var det idag (19 imorgon mao). Så det "firade" vi genom att gå en heldag på Kolmårdens djurpark. Tjolahopp vad mycket folk det var. Men trevligt och det var inte jag som tröttnade först... snarare våra vänners barn samt mamman.Men jag har inte varit så snabb ikväll ändå... och mina ben och fötter har antagit en tjockare form. Hej, gravidbesvär! Glad att jag sluppit undan ganska lindrigt hittills. (Hade mer ont i fogarna efter gårdagens Busfabrikenbesök faktiskt, kunde ju inte hålla mig borta från trampolinerna helt trots förmaning från expertis.)Hoppas ni andra haft en bra helg också.Puss och kram på alla!
    Åh, det är ju jättelite!!
    Vi funderar på Kolmården imorgon. Får passa på innan den värsta värmen kommer tillbaka.
    Skulle vi ses imorgon?
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-12 23:16:40 följande:
    Tjugo dagar till BF var det idag (19 imorgon mao). Så det "firade" vi genom att gå en heldag på Kolmårdens djurpark. Tjolahopp vad mycket folk det var. Men trevligt och det var inte jag som tröttnade först... snarare våra vänners barn samt mamman.Men jag har inte varit så snabb ikväll ändå... och mina ben och fötter har antagit en tjockare form. Hej, gravidbesvär! Glad att jag sluppit undan ganska lindrigt hittills. (Hade mer ont i fogarna efter gårdagens Busfabrikenbesök faktiskt, kunde ju inte hålla mig borta från trampolinerna helt trots förmaning från expertis.)Hoppas ni andra haft en bra helg också.Puss och kram på alla!
    Vad dum jag är! först skriver jag att vi ev. ska till Kolmården och sen frågar jag om vi ska ses. Som sagt, en aning förvirrad just nu!
    Vilken dag skulle annars passa?
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-13 11:44:54 följande:
    Hehe, ja hittills har jag gjort det känns det som. Men det börjar bli tyngre nu, helt klart. Har det jobbigaste kvar dessutom... att klämma ut vår stjärna. :)
    Men det är även det underbaraste!
  • JePaLuLi

Linda: Vad synd! Vi älskar våran vagn, men vi har aldrig använt den så som du beskriver. Vi köpte mjukliften till och det har funkat hur bra som helst.
    Jag gillar inte de små hjulen fram på de andra, Trekkon känns stabilare, men alla har ju olika smak Ska jag välja en av de två du länkade till så väljer jag den andra.
    Jag har också upplevt att de är sura och griniga där nu på sista tiden, innan har jag fått superbra service.

Ewa och familj: Tusen tack för en trevlig dag i trädgårdsföreningen. Vi hade två sovande grabbar i bilen sen Den stora sover fortfarande... Vad var det jag sa?

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 17:00:27 följande:
    hahahhaha visste ju det, här höll han sig vaken i snäll heeeela vägen hem, sover nu som en gris i sin säng, ska göra samma sak nu... tack detsamma, fattar inte att man inte gör detta oftare, speciellt när man har männen hemma som kan springa efter de små.. heheheh..
    Skönt det!
    Ja, exakt. Det är ju toppen när de får springa lite
    Apipoulai skrev 2009-07-13 17:09:30 följande:
    JennyoPatrikBlir det Kolmården för er imorgon?När passar det att träffas? Är det fler som vill fika/picknicka eller nåt kan vi bestämma nåt gemensamt. Nu verkar ju det soliga sommarvädret vara tillbaka! =D
    Nä, vi tar det nästa vecka istället. Så vi kan ses imorgon!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-07-13 17:22:11 följande:
    Om ni ska picknicka imorgon vill jag gärna med. :)
    Du är så välkommen!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-07-13 17:24:27 följande:
    Jippi! Är ledig i tre dagar nu, ska bli så skööönt.
    Det förstår jag!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4