Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-07-13 17:36:28 följande:
    Meh vad är det för stil? Picknicka den ända dan ja typ inte kan Ska till allergicentrum på utredning i morron fm å på em ska vi till bvc...
    Det blir fler gånger ju!
    Apipoulai skrev 2009-07-13 17:38:12 följande:
    Men då är det bara att vi bestämmer en tid, då alla kan, och en trevlig plats.Jag kan hela dagen!
    Jag/vi kan också hela dagen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-07-13 17:54:22 följande:
    neheee det tror inte ja på
    Jag kan lova dig det
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-13 18:40:25 följande:
    Jag har inga barn...än... som måste passa "mat- och sovschema" (Läs: rår bara om mig själv), överlåter således bestämmandet till de som har barn. ;)
    Här spelar det ingen roll, för de gör lite som de vill ändå
    Men ska vi säga kl 13 i Trädgårdsföreningen då?
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-13 19:14:17 följande:
    Jag tar med mig le bag. 129. :)
    Perfekt!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 19:41:37 följande:
    Utmärkt!Kl. 1300 Trädgårdsföreningen, bestämt!Ses vi vid lekplasten?Jenny&PatrikApipoulaithelifesaviourFamiljetrolletfirstandhappy

Tar du med hela familjen?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 19:54:06 följande:
    vet inte om mannen följer med, funderar på att ge han lite ego tid...
    Ja det är ju skönt det med. Tänkte bara om jag skulle dra med P, han har det ju lite roligare om Daniel är med
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-07-13 20:37:32 följande:
    jenny går trekkon köra ner på strand tror du?Tedde är skitgrinig men säger att ja får göra som ja vill me mina pengar... (ja tar ju bara ut 8 dar extra) han tror att ja köper vagnen å så kommer den användas en gång om året... å då tycker han att ja lika gärna kan sälja teutonian... ja försöker fråga hur han hade gjort om han va tvungen att lösa det helt själv men det har han inge svar på KARARja får fan ångest asså, det är ju mycket pengar javist men Mathilda är ju liten å ja vill att hon ska ligga så bra som möjligt... käns helt galet att lägga henne i en vanlig sulky som igentligen är från 6 månader!Vad hade ni andra valt för vagn.. ja tycker iallafall att det måste va en graco med travelsystem eftersom vi har den stolen..
    Ja det gör den. Det är ju lite trögt så klart, men det är det ju med de flesta vagnar- Underlättar ju om man låser framhjulet

Jag förstår Tedde också faktiskt. När vi hade vår Brio och sen köpte Trekkon så blev den SVINDYRA vagnen stående så vi sålde den till slut.
    Bestämmer ni er för en sån så finns det en mjuklift här iaf. Helt oanvänd
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 20:41:11 följande:
    jag har ju en grön brun med travelsystem (att man sätter fast bilbarnstolen) och jag har tyckt att den har fungerat perfekt, den är liten o enkel o lätt att köra, enkel att vika o tar ingen som helst plats, enda nackdelen är väl som du sagt innan att man kan inte lägga barnet mot sig.. wille va ju väldigt snabb med att vilja sitta o titta ut så jag behövde ju aldriug bry mig... hmm svårt val..
    Ja det har varit samma med mina två busar också!
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 20:33:19 följande:
    nä daniel stannar hemma o får sköta hushållssysslorna medans jag tar barnen o vallar dom...tur att jag dubbelkollade, såg att jag ska ju till bvc imorgon med Molgan för första gången fast det är kl 11 så det e inga problem...Kul att daniel o patrik drar jämnt med... blir ju lite lättare o roligare att umgås då..
    Patrik sa också det, att om jag tar med mig barnen så ska jag ha hela lägenheten nystädad när jag kommer hem Ja tack!
    Vilken tur! Spännande att se hur han växer den lilla sötnosen!

Ja det är verkligen jättekul! Det funkar ju hur bra som helst! Nu ska vi bara boka en kväll för grillning också
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-07-13 21:14:16 följande:
    Utmärkt!Tisdag 14/7 kl. 1300 Trädgårdsföreningen, bestämt!Ses vi vid lekplasten?Tag med fika/picknick.Jenny&PatrikApipoulaithelifesaviourFamiljetrolletfirstandhappy jag får hoppa fikat denna gång.kan alla dagar utom torsdag denna vecka
    Fast imorgon är det tisdag
  • JePaLuLi

Jag kan inte med ord beskriva hur sjukt stolt jag är just nu!
    Lucas tog av sig blöjan, plockade fram sin potta och KISSADE helt själv. Min stora älskling!! {#lang_emotions_heart}

• JePaLuLi

Patrik följer med oss sen. Han tyckte att jag skulle få vara lite social också och inte bara behöva springa efter Lucas

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4