Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-07-22 22:59:43 följande:
    kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahhanågon som vill dricka vin någon kväll???
    Jag skippar gärna vinet, men träffas gärna ändå
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Vi kommer inte ner på stan idag. Vi har en riktig slappar/mysdag här hemma och är ganska sega allihopa. Det blir lekparken här utanför istället.
    Men ha det så trevligt!

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 15:44:59 följande:
    Jag har också haft en trevlig lunchdate idag, tack så mycket!Var en sväng hos BM också. Var ju tvungen att tala om för henne att alla tycker min mage är liten, men hon tyckte att den var helt lagom stor. =) Så det så. *knäpper folk på näsan* ;)Sen gjorde jag värsta klippet i affären. Scheissebillig fiskgratäng. *tummen upp*
    Men så länge magen växer som den ska så spelar det ju ingen roll om den är stor eller liten.
    Den är ju mindre än de flesta, men jättesöt!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 18:23:43 följande:
    ...eller så är det kanske andras som är större än de flestas. ;) Min mage ligger strax ovanför normalkurvan.Men skitsamma egentligen... snart ska magen väck, oavsett storlek. Ska bli skönt. Det var ett tag sedan man kunde knyta skorna själv.
    Alla andras då eller?
    Jaså, den ligger över kurvan ändå? Jag vet inte vad det är som gör den så liten då. Det kanske är en synvilla Min låg exakt på medelkurvan båda gångerna.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 18:59:31 följande:
    BM spekulerade om det var alla mina vältränade (!?) magmuskler. Men magen växer framåt och inte åt sidorna. (förmodloigen bakåt också då ) Jag har ingen aning.Det är inte mycket över kurvan dock.
    Ja det beror ju på hur bebisen ligger också. Om den ligger långt bak så blir ju magen mindre automatiskt. Dessutom är det ju inte magen de mäter utan livmodern.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:12:16 följande:
    Äh, det gör mig inget. Men alla är olika. Ni/man får gärna diskutera min mage, näsa,  eller vad ni vill. Bryr mig inte så mycket. Man kan välja vad an vill ta åt sig av. De flesta menar inte nåt illa i slutänden iaf =) Fast så väldigt vältränad magmuskler tycker jag nog inte att jag hade. Men jag kan ju ha fel, de doldes väldigt bra under allt späck isf. ;)
    Ja men exakt. Folk menar ju inget som helst illa och man får välja det man tar åt sig av. Ingen mår bra av att vara känslig och ta åt sig av allt. Då skulle livet vara bra jobbigt
    Du som tränar mycket har säkert en betydligt mer vältränad mage än många andra. Sf måttet säger ju bara hur livmodern växer och att bebisen växer som den ska. Sen är det ju så med magar/bebisar eller vad det nu är. Alla är olika!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 21:06:48 följande:
    Fredag imorgon.Någon som planerat nåt skoj att göra då eller i helgen? :)
    Jaa! Vi bokade just hotell i Karlstad och åker tidigt imorgon bitti. Familjesvit, sol, bad, god mat och dryck och bara rå om varandra innan vardagen kommer på måndag då Patrik börjar jobba igen
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:31:20 följande:
    tack tack, ja jag blev alldeles lycklig, inte undra på att kroppen känns lättare o bättre... bara 7 kg kvar till startvikten då jag har lovat mig själv att börja träna rejält för att jag tycker om det..
    Härligt! Grattis!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:41:11 följande:
    så nu tänker jag ta mig en GIGANTISK stor bit nybakad kladdkaka med massor av grädde o njuta av att jag garanterat kommer gå ner i vikt av den...hahahahahaha livet är underbart...
    *gillar*
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:49:41 följande:
    naaaawww, wille gick runt bland alla här förut o pussade god natt..först farmor o farfar o det var verkligen PUSSAR, sen pappa o sist mig eftersom jag följde honom till sängen, fick en bamsekram o en jättemysig världbästigast puss från den underbaraste sötaste ungen i hela världen... ohhhh mitt mamma hjärta smälter
    Det är så sött! Lucas gör likadant och öppnar hela munnen
    Till och med mormor som han träffat tre gånger fick sig en rejäl puss sist.
    Inte undra på att man är stolt över sina underverk! {#lang_emotions_heart}
    Men man får ju lära dem att de inte kan pussa på vem som helst
    Lucas och wille gillar ju även att pussa på varandra
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4