• Mizzz

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-06-11 11:29:21 följande:
    Leonard är coolt. Det kan bli nåt stort av honom. ;) Leonard(o) da Vinci var stor iaf.
    Jag tycker Leonard är jätte fint!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 11:57:51 följande:
    Blä vad folk ska lägga sig i, det är ju ERT barn ni gör vad ni själva vill.. Min mamma kommer me lustiga namnförslag (men med en klackspark) nästan varje gång hon ringer... men hon vet ju mycket väl att det är vi som bestämmer Hon kalar fortfarande magen för Doris å ja har faktist kvar det namnet i huvet men vi har några fler å vi har ju inte sätt henne än så...
    Min mormor heter Doris!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 12:01:35 följande:
    Hahah ja stöd är ju alltid bra Ja drömde att det satte igång när mannen kom hem från jobbe å när ja sa till han att vattnet hade forsat ut å att vi skulle åka upp så blev han skitsur å sa att han skulle sova först  då låste ja in han i sovrummet å åkte te norrköping å hemta mormor å så åkte vi upp te förlossningen i norrköping Men sen vakna ja... (har en hel del "påtryckningar" om att folk vill att ja ska förda i norrköping sen har ja ju mormors man som jobbar där om nåt går fel me bebis..
    Mysko drömmar man har som gravid!

Jag brukade drömma att jag fick mitt barn, men att jag la det i sängen och sen glömde bort att ge dem mat, eller ta upp det, under flera dagar.. Men barnet låg där så snällt i sängen
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 12:04:27 följande:
    Hade ju Doris på huvet ett tag i början men sen började vi ju leta andra namn... Men när ja började gå in på övertid så dök det upp i huvet igen.. Ser Doris som en liten "tuff" envis tös me jävulskap i ögonen Får väll se vem hon är när hon kommer ut... Betyder fö Gåva på grekiska
    Ja, har väl eg inte tyckt det varit så fint.. Men det är som med så mycket annat, när man "smakar" på det lite så blir det något helt annat Nu tycker jag nog oxå att det är ganska tufft.

Men ska tillägga att jag haft svårt får alla "gameldags" namn, men det har ju såklart lossnat nu!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 12:06:37 följande:
    Ja drömde välldigt mycket första halvan, sen har det vart lugnt tycker ja. Men ja drömde drömmar som inte går att beskriva å välldigt konstiga, hemska, roliga jaa alla typer av drömmar å det inklusive sexdrömmar... Å fött barn  har man gjort mååånga ggr

Mot slutet att min graviditet drömde jag att mitt barn grävde sig ut ur magen, det visade sig vara en liten kille med rött lockigt hår (tänk er en lite mer korthårig clown), han kunde prata från första stund oxå Och ingen tyckte det var de minsta lustigt att det gick till som det gjorde!
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 12:10:56 följande:
    jaha o hur hittar man nu till grupperna man är medlem i??
    Under info i din profil
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 12:16:52 följande:
    hahahaha ja där ser man.. hade en kompis som kom hem till mig o klippte upp magen med en sax, plockade ut bebis o sydde igen med blå tråd, nget konstigt med det...
    Haha! Den var ganska bra den oxå!
  • Mizzz

Vi bestämde oss för Linus när jag var i vecka 20 ungefär.. Men vi höll dörren lite på glänt, ifall han absolut inte var en Linus. Men det var han ju!

• Mizzz
    dinana skrev 2009-06-11 17:12:16 följande:
    någon som har en syskonvagn ståendes som de säljer billigt?
    Om du inte hittar billigt begangnat rekomenderar jag kindroom.de (tyskland) De är snabba med leverans och billigt! (säg till om du behöver hjälp)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4