Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-26 15:55:49 följande:
    vi ska äta sill å färskpotatis idag MUMMA tycker ja det är skulle kunna äta det massa ofta!
    Gott!!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:43:29 följande:
    Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen? Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.
    Kanaldagen, lite flottar och grejer. Har sänt radio därifrån någon gång, rätt menlöst. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:52:25 följande:
    Okej, fast Team 60 vill man inte missa. :p
    Jo, det kan jag helt ärligt säga att jag vill. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:57:14 följande:
    Nej, flyguppvisningar är coola. Speciellt om de flyger i formationer eller avancerat(loopar, rollar etc).
    Nje, jag ser inte det speciella med det..

Terrordåd i Lahore igår/inatt, har en bekant som bor där, man får hoppas att allt är bra.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:19:22 följande:
    Inte flyguppvisning och inte fotboll... Vad tycker du om min vän? :)
    Haha, roliga saker! :)
    Sportvis gillar jag allt som har med skidor att göra!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:31:11 följande:
    Utförsåkning is the shit. =D Undra hur det blir nu när man får knodd, den måste introduceras tidigt. ;) Får hyra in mormor och morfar, tror jag. ;)
    Jag kan inte åka för fem öre, men jag älskar att titta. Framför allt längdskidor och skitskytte.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:43:41 följande:
    Bara att hyra ett par lagg och ta sig ner till "Östgötaalperna" i Kisa, nästa vintersäsong. :)
    Haha, jag har bott där halva mitt liv, men ändå inte gjort det.
  • thelifesaviour

Fy tusan ja. :(
    Man känner ju hur mycket folk som helst i Lambohov, men jag känner inte igen cykeln.. Stackars kvinna.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour

Usch! Det här med tentapluggande går inte alls bra. Tror jag måste ta cykeln ner till biblan om jag ska få någonting gjort. Jag är alldeles för trött. Jag kräks lite på teologisk etik just nu. Det är ju svårt!

• thelifesaviour

Hon var tydligen lärarstudent med en dotter på två år, så det är ju högst troligt att jag kan ha stött på henne någon gång. :(

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4