Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-05-28 14:41:37 följande:
    nej, psykologi studerade hon..
    Hennes granne sa att hon läste lärarprogrammet, men grannar kanske inte är så välinformerade.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • thelifesaviour

Jag har funderat jättemycket på det där med förlossningstankar. Det viktigaste för mig är att Linus också har koll på vad jag vill och att han också trivs. Men ingen EDA, livrädd för snitt (vilket min fina barnmorska redan är jättetydlig med i journalen), mycket lugn och ro det behöver jag annars blir jag tokig jag vill inte bli stressad, mycket information och dialog och sen avnavling. Det är vad jag vet än.

• thelifesaviour

Alltså, jag blir tokig!!!
    Det finns verkligen människor som vart de än går, vem de än träffar och vad de än gör så blir de "dåligt bemötta" och "kränkta". Om man blir det alltid, över allt, av alla, då kanske man borde börja inse att problemet kanske ligger i en själv?

Haha, var tvungen att ösa ur mig lite ilska bara.

• thelifesaviour

Haha, jaa!!
    Är en tjej i BF septembertråd jag hänger i som ALLTID blir kränkt. Allt är HEMSKT, alla behandlar henne fel jämt. Jag blir tokig!!!

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 18:13:54 följande:
    blääää för sånna säger man bara... gått bra med tentaplugget idag?? Jag skulle ju städa!! eller näää ser värre ut nu än innan, men men... lagat mat har jag gjort iallafall.. mmmm duktig är jag....
    Det har gått bra! Var duktig och åkte till biblan!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 18:17:35 följande:
    mmm på biblan kan man få saker gjorda... skönt sen när du fått den tentan gjord o kan slappna av liiite... ta en liten fika med mig *sakna*
    Jaa! Sakna!!!
  • thelifesaviour

Jag kan f ö bjuda på ett stycke bebismage som jag tycker börjar bli mycket tjusig i mitt galleri. :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 18:29:25 följande:
    NU har vi tagit första magbilden... hmmm v 36..
    :D
    Jag har varit rätt duktig på det, fast det är väldigt ojämt och ingen kontinuitet.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 18:55:46 följande:
    Mysig mage!
    Tack. :)
    Den är faktiskt rätt mysig. Hoppas bara det har haft en rejäl tillväxtperiod och lugnar ner sig nu. Annars kommer jag snart inte kunna röra mig känns det som.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4