• Fru T

Vi från Linköping Del:4

aaaah sova frukost e skönt *sträcker på mig* men att vakna jätte törstig å jätte kissnödig å dessutom till Malous röst på tevin är inte riktigt lika mysigt...

Nu har ja hällt i mig nästan en liter vatten, försöker vakna till liv å sen är det dax att ta sig in i duschen (ja jag har gätt upp det där me att hoppa in i duschen ) sen ska ja va hos bm 11.30 å sen blire en liten sväng på stan me min söta kompis..

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

upptäckte nyss att vi har syrener inne på gården, det ska ja nog försöka komma ihåg att plocka me mig lite in när ja kommer hem sen. Älskar verkligen den doften!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 10:36:59 följande:
    Jag med! Plockade med mig några in häromdagen!Hoppas att de inte vissnar än på ett tag. De är fina att dekroera med.
    det tråkiga är ju att dom brukar ha en förmåga att vissna ganska fort men några dagar håller dom sig å sen är det ju bara att hemta nya

Sen ska man förklara för katterna att dom är ajaj me
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-20 10:38:29 följande:
    Här kom både åska och regn, hade hoppats på fint väder med tanke på hur morronen började med solsken men icke. Fast det skulle tydligen hålla på såhär nu ett tag, urtrist ju!
    här har det regnade det i kanske 5 min för en stund sen.. Åska tycker ja e mysigt
  • Fru T

neeee duscha, tiden försvinner ju... ja måste ju gå upp idag för min cykel har vi inte hemtat ut från reperation ännu..

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-05-20 10:44:16 följande:
    vart bor du då? tar det lång tid att gå?
    Tannefors vid brandstationen..
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-20 10:50:31 följande:
    Här regnade det lite längre, 20 min kanske. Åskan försvann dock nästan lika fort som den kom. Det tråkiga här är att så fort det åskar så måste vi rycka ur routern så då kan man inte sitta på nätet inte. Är slutstation nämligen så det är lite extra känsligt.
    Nu regnar det igen å nu måste ja gå
  • Fru T

hemma

Allt så bra ut som vanligt.. Lite kul när hon säger "oj här va det nån som växt" varje gång hon mäter magen tjejen är ännu mer nersjunken (nähä det menar du inte) å är superfixerad...

Fick en tid nästa vecka me så nu har ja tid dom två kommande onsdagarna, men förhoppningsvis behöver ja inte båda

• Fru T

nu vill ja att mannen ska vakna, ja e sugen på å åka å kika å provköra bilar stimulera skallen lite så man får annat att tänka på

Vart på stan en sväng me, kikade lite på klänningar till tösen till midsommar åååå ja skulle kunna köpa ALLA

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-20 14:05:44 följande:
    Usch, det känns som min mage vuxit flera decimeter bara idag.
    på mig ser det ut som ja stoppat in en basketboll under tröjan {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4