Trodde mitt urinrör satt vid klitoris
Okej, det här är så sjukt knäppt. Jag har i hela mitt trettioåriga liv varit bombsäker på att urin kommer ut i det lilla hålet längst fram i mitt underliv. Detta visade sig vara min klitoris.
För er låter det kanske konstigt, men för en som har varit övertygad i 30 år är det svårt att ställa om sig. På min klitoris har jag nu lärt mig att det sitter någon slags förhud. I denna är det ett litet hål som jag ALLTID trott varit urinrörets mynning. Tycker till och med att det är där jag är kissnödig. När jag (eller min man) tar rätt på känns det obehagligt och jag har tyckt att man tar mitt på urinröret.
Av en händelse råkade jag då förra veckan hitta det riktiga urin"hålet" (vad heter det?!). Jag skulle egentligen kolla mig själv i stjärten med en spegel för att jag tror att jag har en hemorojd. Döm om min förvåning när jag hittade ett nytt hål framför slidan. Jag var till och med tvungen att prova att kissa med spegeln mellan benen för att se var det kom ut. Jag kunde liksom inte fatta det.
Nu tycker ni väl att jag är galen, obildad m.m. Faktum är att jag har tittat mig själv med spegel i underlivet förut men aldrig sett detta nya hål. Föreställ er själva om ni vore så övertygade om att kroppen såg ut på ett annat sätt.
Nu liksom skäms jag över mig själv. Jag som kvinna vet inte själv hur jag ser ut där nere. Vågade efter mycket om och men berätta för min man härom dagen. Han skrattade lite åt mig men sa inte så mycket mer, men för mig är det som en helt ny upptäckt.
Är jag ensam? Fram med spegeln tjejer!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 22:38
Alltså, jag visste att klitoris satt där, men jag trodde att urinröret på något sätt gick mitt över. *skäms*