• Anonym

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

En av mina största fantasier är en trekant med två män. Givetvis med mig i centrum.
    Min pojkvänn är vad ska man säga.. Han vill förverkliga alla mina sexdrömmar och bryr sig jättemycket om hur jag vill ha det etc etc. Han njuter när han ser hur han kan tillfredställa sin kvinna typ.

Vi pratade löst om det med trekant.
    Han sa "ställer jag upp med det, så får vi ta en tjej med också någon gång"

Fast vi båda kom fram till att det är lite "känsligt". Jag skulle tyckt det kändes konstigt om jag bokstavligen ser hur han är inne i en annan tjej.
    Men i samma veva. Jag är som min pojkvänn.. Ser jag honom njuta? vem vet?..
    Han kände samma sak.

Idag tittade han på mig och frågade rakt ut. "Hur viktigt är det här med trekant för dig?" "är det så viktigt att du skulle kunna göra det själv bakom min rygg?"
    Han kan tänka sig att ha trekant. Men vi måste prata igenom allt först, givetvis.

Jag är rädd att det kommer att sabba relationen. Hur gick det för er med erfarenhet?

• Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
  • Anonym

Jag hade en trekant, och det gick inget vidare.. Den tredje killen och ag kunde prata om allt innan, men efter så vart det bara pannkaka av allt. Det blev konstig stämmning så det vart inte så bra..

I en annan trekant så var det med två killkompisar, och vi kom varandra närmare efter.

Detta kanske inte hjälpter dig, men det kanske ka vägleda dig åt nåt håll ..

• Anonym

Anonym (man) skrev 2009-05-20 07:09:59 följande:

Hmm även jag är verkligen sugen på att se min tjej njuta och Vill ngn gång uppleva att ha med en extar kille. Men du är lockelsen att verkligen se den andra killen tränga in i henne mm..;) samtidigt som jag kysser och smeker henne.Men i vissa saker är nog manliga/kvinnliga sätt att njuta lite olika. Gillar inte helt o fullt generaliseringar men män=visuella, tjejer=mentala.Jag har testat men då var det på en "sexfest" där det mesta var tillåtet. Men de par som var där verkade inte ha några problem med att dela med sig av sina killar/tjejer.
    Jag är dock så rädd att någon av oss blir typ besatt och vill absolut testa det igen. Medans den andre kanske inte tyckte om det i slutändan.
    Han var ju också lite nyfiken. Kort sagt.. Vi är båda nyfikna. Men vi är båda "rädda" för samma sak.
    Jag undrar om något sånt är mer skadligt för relationen än upppiggande. Ingen av oss har gjort det innan
  • Anonym
    SuneB skrev 2009-05-20 10:04:37 följande:
    En trekant skall absolut göras med en okänd. Stäm träff via nätet någonstans långt bort. Förslagsvis så väljer killen ut om kille skall väljas och kontaktar utan att tjejen känner till var och hur och på motsvarande sätt tjejen om det är en tjej som skall till. På det sättet får den som får "konkurrens" full kontroll över situationen. Den andra saknar helt kopplingar till den tredje och man behöver inte sen undra om de har fortsatt kontakt. För de vet inte var de skall söka helt enkelt. För en kille är det inga problem att hitta en kille på vägar ens tjej inte känner till men det kan var svårare för tjejen att kunna göra motsvarande kanske.
    Det är en bra tanke..
    Men samtidigt. Vad ger en trekant om personen i fråga inte är attraktiv?
    (kanske inte så grovt du menar med full kontroll) Annars lät ditt förslag som en toppenidé!
  • Anonym

för nått år sen hade jag 3kant me ett par (tjej+kille) vi träffades några gånger idag e dom gifta och har ett barn på 5år allt ran ut i sanden jag va singel då och är de även nu

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-24 13:54:17 följande:
    för nått år sen hade jag 3kant me ett par (tjej+kille) vi träffades några gånger idag e dom gifta och har ett barn på 5år allt ran ut i sanden jag va singel då och är de även nu
    vi kände varandra sen innan
  • Anonym

Mitt ex och jag anlitade en prostituerad som tredje part, vilket funkade bra.

• Anonym

Vi har nyligen haft en 3kant som gick relativt bra trots alkohol och noll förberedelser.

Mina sambo sa att som kille så kändes det inte direkt konstigt då det inte var några känslor med den gången. Utan jag var som vilket fruntimmer som helst som han och hans kompis satte på.

Visserligen trot jag att vi tjejer har svårare för att koppla bort det på det sättet, men jag tror att det kommer bli likvärdigt för mig.

Ett tips är att se till att sätta upp "regler" innan på sånt man inte vill. T.ex. kan det vara bra att tänka på sensuellt smekande, kyssar ect som kan kännas mer känslomässigt laddat. Samt om det finns nått som man som partner vill få testa först på sin partner så det 3e hjulet inte gör det.

• Anonym

Jag har haft 3kant med mannen min, enda jag behöver säga är jag var inte en svartsjuk kvinna men dt är jag nu!! Så inget jag rekommenderar

• Anonym

Det skadar aldrig att vänta. Vill inte sabba förhållandet bara pga en krydda. Det är inte värt det.

• Anonym

det gick åt skogen när vi testade ångrade det jätte mycket och skämdes efteråt.

• Anonym

Även jag och min sambon har velat testa detta länge. Fantiserar ofta om att ha en trekant med ytterligare en kvinna eller man - eller varför inte ett annat par...Tror att vi är redo mentalt för det men var hittar man någon tredje part som man känner är "rätt" och som är frisk? Det är just den frågan som gjort att vi inte förverkligat detta ännu. Så, ni med bra erfarenheter, var har ni hittat era tredje parter?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-26 13:45:24 följande:
    Även jag och min sambon har velat testa detta länge. Fantiserar ofta om att ha en trekant med ytterligare en kvinna eller man - eller varför inte ett annat par...Tror att vi är redo mentalt för det men var hittar man någon tredje part som man känner är "rätt" och som är frisk? Det är just den frågan som gjort att vi inte förverkligat detta ännu. Så, ni med bra erfarenheter, var har ni hittat era tredje parter?
    Finns en massa sidor (sex comunities) Där det faktiskt finns seriösa svar!
  • Anonym

Anonym (nej nej) skrev 2009-05-26 22:21:50 följande:

hade det tre ggr med mitt ex och olika tjejer.. enligt min erfarenhet avråder jag bestämt.. bilden av din kille och den andra tjejen jagar dig för alltid. Inte så roligt att se det gå för dem bägge samtidigt medan du hamnat utanför och liger brevid och känner dig dum... Ska en trekant funka ska det inte vara några känslor inblandade och alla ska vara med på samma noter, samt att alla är attraherade av varann lika mycket.
    fyfan... lite den bilden jag inte vill ha.. usch rös till bara jag läste.. Nej det får kanske bli en evig fantasi ist.. eller om man kan hantera detta bättre.
  • Anonym

Jag och min man har haft... det är sååå d-la härligt.

Det var/ är en extra kille som brukar vara med. Vi försöker ses lite då och då i vardagsstressen.

Träffades via en community... pratades vid rätt länge där... bilder utbyttes..

Och så ... :D

Jag fullkomligt älskar att ha två män i sängen... Bli smekt av... kysst av... 2 samtidigt... är hur härligt som helst.

Dock inga dubbelmackor. Där går gränsen...

Men älskar.. kysser... och gör det mesta med båda... och de med mig.. :D

MEN... ni ska vara tvärsäkra på varann innan ni ger er in i nått sånt här.

Detta har iaf lyft vårat sexliv till en ny nivå. Maken älskar att se mig njuta... på egen hand eller med hjälp av denna man...

Så... go for it!

• Anonym

Anonym (:)) skrev 2009-05-28 01:09:13 följande:

Hade trekant med en gemensam bekant. En kille. Jag hade inga som helst problem att under själva sexet se när sambon blev avsugen av kompisen. Och han hade heller inga problem när jag blev knullad av kompisen.Efteråt så har vårat sexliv klart förbättrats trots att det var sjukt bra innan. Jag skulle kunna göra om det flera gånger om. Det var sjukt bra. Prata om det innan och se till att det inte är någon som ni normalt tänder på, någon som ni aldrig skulle kunna falla för men ändå känner att ni går ihop med. I vårt fall så bor den bekanta ett antal mil ifrån oss och vi träffas på sin höjd en gång om året inte mer. Pratar typ aldrig med varandra. Men kan utan problem prata och vara normala med varann.Förhållandet är lika bra som innan om inte bättre. Jag vet att det jag har är det jag vill ha men att vi kan röjja runt lite runtomkring med det enda kravet att vi båda är med på det och känner att det känns bra.Vi har varit tillsammans några år innan och det känns som att vårat förhållande innan var starkt och det är nog bland det viktigaste kan jag tycka.
    Var det en annan kille som sög av din kille? Var han bi?
  • Anonym

jag hade det engång. Det var tråååkigt. Provat båda männen var för sig och de var mycket bättre så.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?