• Anonym

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

En av mina största fantasier är en trekant med två män. Givetvis med mig i centrum.
    Min pojkvänn är vad ska man säga.. Han vill förverkliga alla mina sexdrömmar och bryr sig jättemycket om hur jag vill ha det etc etc. Han njuter när han ser hur han kan tillfredställa sin kvinna typ.

Vi pratade löst om det med trekant.
    Han sa "ställer jag upp med det, så får vi ta en tjej med också någon gång"

Fast vi båda kom fram till att det är lite "känsligt". Jag skulle tyckt det kändes konstigt om jag bokstavligen ser hur han är inne i en annan tjej.
    Men i samma veva. Jag är som min pojkvänn.. Ser jag honom njuta? vem vet?..
    Han kände samma sak.

Idag tittade han på mig och frågade rakt ut. "Hur viktigt är det här med trekant för dig?" "är det så viktigt att du skulle kunna göra det själv bakom min rygg?"
    Han kan tänka sig att ha trekant. Men vi måste prata igenom allt först, givetvis.

Jag är rädd att det kommer att sabba relationen. Hur gick det för er med erfarenhet?

• Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
  • Anonym

Jag hade en trekant, och det gick inget vidare.. Den tredje killen och ag kunde prata om allt innan, men efter så vart det bara pannkaka av allt. Det blev konstig stämmning så det vart inte så bra..

I en annan trekant så var det med två killkompisar, och vi kom varandra närmare efter.

Detta kanske inte hjälpter dig, men det kanske ka vägleda dig åt nåt håll ..

• Anonym (man)

Hmm även jag är verkligen sugen på att se min tjej njuta och Vill ngn gång uppleva att ha med en extar kille. Men du är lockelsen att verkligen se den andra killen tränga in i henne mm..;) samtidigt som jag kysser och smeker henne.

Men i vissa saker är nog manliga/kvinnliga sätt att njuta lite olika. Gillar inte helt o fullt generaliseringar men män=visuella, tjejer=mentala.

Jag har testat men då var det på en "sexfest" där det mesta var tillåtet. Men de par som var där verkade inte ha några problem med att dela med sig av sina killar/tjejer.

• Anonym

Anonym (man) skrev 2009-05-20 07:09:59 följande:

Hmm även jag är verkligen sugen på att se min tjej njuta och Vill ngn gång uppleva att ha med en extar kille. Men du är lockelsen att verkligen se den andra killen tränga in i henne mm..;) samtidigt som jag kysser och smeker henne.Men i vissa saker är nog manliga/kvinnliga sätt att njuta lite olika. Gillar inte helt o fullt generaliseringar men män=visuella, tjejer=mentala.Jag har testat men då var det på en "sexfest" där det mesta var tillåtet. Men de par som var där verkade inte ha några problem med att dela med sig av sina killar/tjejer.
    Jag är dock så rädd att någon av oss blir typ besatt och vill absolut testa det igen. Medans den andre kanske inte tyckte om det i slutändan.
    Han var ju också lite nyfiken. Kort sagt.. Vi är båda nyfikna. Men vi är båda "rädda" för samma sak.
    Jag undrar om något sånt är mer skadligt för relationen än upppiggande. Ingen av oss har gjort det innan
  • Anonym (Nja)

När jag hade trekant var jag ung. Och det blev inte lyckat. Killen som var med som tredje part blev förälskad i mig och hela situationen slutade med pannkaka. Det tog slut mellan mig och pojkvännen och den andra killen blev ordentligt sårad..
    Kanske skulle det vara annorlunda idag när man är äldre. Men mitt råd är att ta in någon okänd, ingen som ni känner och kommer att träffa på regelbunden basis.. Det komplicerar nog bara det hela.

• SuneB

En trekant skall absolut göras med en okänd. Stäm träff via nätet någonstans långt bort.
    Förslagsvis så väljer killen ut om kille skall väljas och kontaktar utan att tjejen känner till var och hur och på motsvarande sätt tjejen om det är en tjej som skall till. På det sättet får den som får "konkurrens" full kontroll över situationen. Den andra saknar helt kopplingar till den tredje och man behöver inte sen undra om de har fortsatt kontakt. För de vet inte var de skall söka helt enkelt.

För en kille är det inga problem att hitta en kille på vägar ens tjej inte känner till men det kan var svårare för tjejen att kunna göra motsvarande kanske.

• Anonym
    SuneB skrev 2009-05-20 10:04:37 följande:
    En trekant skall absolut göras med en okänd. Stäm träff via nätet någonstans långt bort. Förslagsvis så väljer killen ut om kille skall väljas och kontaktar utan att tjejen känner till var och hur och på motsvarande sätt tjejen om det är en tjej som skall till. På det sättet får den som får "konkurrens" full kontroll över situationen. Den andra saknar helt kopplingar till den tredje och man behöver inte sen undra om de har fortsatt kontakt. För de vet inte var de skall söka helt enkelt. För en kille är det inga problem att hitta en kille på vägar ens tjej inte känner till men det kan var svårare för tjejen att kunna göra motsvarande kanske.
    Det är en bra tanke..
    Men samtidigt. Vad ger en trekant om personen i fråga inte är attraktiv?
    (kanske inte så grovt du menar med full kontroll) Annars lät ditt förslag som en toppenidé!
  • Anonym (tveksam)

Har själv inte haft det, men kompisar som haft. För dem har det inte heller blivit bra!
    En tjej hade det med en kille (och hans kompis) hon inte varit tillsammans med mer än några månader och det blev jättestelt mellan dem efter och sen gjorde han slut. De flesta jag vet har det blivit ungefär så för.
    Det sägs att det inte alltid är bra att leva ut sina fantasier utan låta dem stanna vid detta, man kan bli väldigt besviken.
    En del män har ju också problem med hora/madonna syndromet och efteråt kanske de inte gillade att se sin tjej in auktion med någon annan.
    Om du provar skall de vara nån okänd som andra säger och fundera noga på om ni vill riskera relationen.

• Anonym (man)

Anonym (tveksam) skrev 2009-05-20 10:38:28 följande:

Har själv inte haft det, men kompisar som haft. För dem har det inte heller blivit bra!En tjej hade det med en kille (och hans kompis) hon inte varit tillsammans med mer än några månader och det blev jättestelt mellan dem efter och sen gjorde han slut. De flesta jag vet har det blivit ungefär så för.Det sägs att det inte alltid är bra att leva ut sina fantasier utan låta dem stanna vid detta, man kan bli väldigt besviken. En del män har ju också problem med hora/madonna syndromet och efteråt kanske de inte gillade att se sin tjej in auktion med någon annan.Om du provar skall de vara nån okänd som andra säger och fundera noga på om ni vill riskera relationen.
    Jomen det är ju just det som lockar att ses sin tjej in action och samtidigt kunna kyss och smeka henne..;)
  • linjes

Hm det där med okänd håller jag inte med om,första gången vi hade trekant så var det med min mans kompis och det gick finfint,vi hade även en fyrkant med honom och hans tjej när han skaffade en

Det gäller ju att bägge är med på det och helt överens om vilkoren,det låter lite som om ni inte är det ännu?

• Neko

Blir det krångligt så kan ni ju helt enkelt prova ha sex tillsammans med ett annat par, då kan ni ju bara göra lite saker med de andra och mest med varandra, så är det ändå tydligt att det är ni som hör ihop osv.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?