Inlägg från: Anonym (vill med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vill med)

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Hej jag är en tjej som gärna vill se min sambo med en annan, och kanske även mig själv fast jag har inte bestämt de, men jag skulle vilja se honom med en annan tjej i alla fall.. nu vet jag ju inte om de är just denna stil på människa eller vad man ska säga smaken är ju som baken nemen jag vill ju gärna att tjejen han är med ser bra ut... samma du vill säkert ha nån kille du tycker är snygg...
    ne jag vet inte... men jag tror av min syster som har tetat trekant ett ex antal gånger alla gånger hon haft de med främmande folk har de vart nema problemas men när hon haft de me vänner eller vänner vänner som hon träffat en del efter har de blivit pannkaka...
    mitt råd är att gå in och regga dig på typ knullkontakt.se tror jag de heter...
    där kan man leta efter okända...
    men vi har vart reggade där snart 3 år och fortfarande inte hittat någon... men den dagen vi gör de så var försiktiga... möt först på offentligt ställe ta reda på pensonuppgifter då de kan hända något och berätta alltid för någon, vart ni ska, ifall de händer något... de finns mkt skumt folk

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?