Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Hade trekant med en gemensam bekant. En kille. Jag hade inga som helst problem att under själva sexet se när sambon blev avsugen av kompisen. Och han hade heller inga problem när jag blev knullad av kompisen.

Efteråt så har vårat sexliv klart förbättrats trots att det var sjukt bra innan. Jag skulle kunna göra om det flera gånger om. Det var sjukt bra.

Prata om det innan och se till att det inte är någon som ni normalt tänder på, någon som ni aldrig skulle kunna falla för men ändå känner att ni går ihop med. I vårt fall så bor den bekanta ett antal mil ifrån oss och vi träffas på sin höjd en gång om året inte mer. Pratar typ aldrig med varandra. Men kan utan problem prata och vara normala med varann.

Förhållandet är lika bra som innan om inte bättre. Jag vet att det jag har är det jag vill ha men att vi kan röjja runt lite runtomkring med det enda kravet att vi båda är med på det och känner att det känns bra.

Vi har varit tillsammans några år innan och det känns som att vårat förhållande innan var starkt och det är nog bland det viktigaste kan jag tycka.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?