Inlägg från: Anonym (JMK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JMK)

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Jag och min man har haft 3k några gånger nu och helt utan svartsjuka. Min man tycker det är lättare med en extra kille för har du en tjej till så ska du som kille tänka på att du måste tillfredställa båda tjejerna. Och det är lätt att få prestationsångest. *S* Vi har idag en kille som vi "beställer" hem för lekar på 3. Han tycker det är kul att vara utnyttjad sexuellt. Vi har det jätteskönt tillsammans och när vi är nöjda så åker han hem. Han måste tycka det är bra eftersom han har 2,5 h bilresa till oss. *S*

• Anonym (JMK)

Det är jätteviktigt att man är säker på sig själv och sin partner. Ingen svartsjuka eller dyl. Det är oxå viktigt att ni är lyhörda på eran partner och sätter upp regler innan för vad ni tycker är ok. Vi hade igentligen bara en regel och det var att vi inte skulle kyssa andra. Idag är det inget direkt som vi har utan vi känner varandra så väl och vet vad som är ok och inte. Vi älskar varandra och gillar att se varandra njuta. Dessutom är detta bara en krydda, vi är alltid bäst tillsammans i sängen.

• Anonym (JMK)

Du kan hitta partners på bodycontact och klubb6. Där hittade vi våra.. men var kräsna.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?