Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Hmm även jag är verkligen sugen på att se min tjej njuta och Vill ngn gång uppleva att ha med en extar kille. Men du är lockelsen att verkligen se den andra killen tränga in i henne mm..;) samtidigt som jag kysser och smeker henne.

Men i vissa saker är nog manliga/kvinnliga sätt att njuta lite olika. Gillar inte helt o fullt generaliseringar men män=visuella, tjejer=mentala.

Jag har testat men då var det på en "sexfest" där det mesta var tillåtet. Men de par som var där verkade inte ha några problem med att dela med sig av sina killar/tjejer.

• Anonym (man)

Anonym (tveksam) skrev 2009-05-20 10:38:28 följande:

Har själv inte haft det, men kompisar som haft. För dem har det inte heller blivit bra!En tjej hade det med en kille (och hans kompis) hon inte varit tillsammans med mer än några månader och det blev jättestelt mellan dem efter och sen gjorde han slut. De flesta jag vet har det blivit ungefär så för.Det sägs att det inte alltid är bra att leva ut sina fantasier utan låta dem stanna vid detta, man kan bli väldigt besviken. En del män har ju också problem med hora/madonna syndromet och efteråt kanske de inte gillade att se sin tjej in auktion med någon annan.Om du provar skall de vara nån okänd som andra säger och fundera noga på om ni vill riskera relationen.
    Jomen det är ju just det som lockar att ses sin tjej in action och samtidigt kunna kyss och smeka henne..;)
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2009-05-26 08:30:45 följande:
    det gick åt skogen när vi testade ångrade det jätte mycket och skämdes efteråt.
    Är du kille eller tjej och vad hade ni med som extra part??
  • Anonym (man)

Jo jag skulle gärna ha det ihop med min tjej..en extra man då alltså.. och det skulle vara riktigt härligt att se henne njuta av det..;)

Men självklart ska man vara överens och kärleksfulla i övriga livet om det ska funka utan svartsjuka.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?