Inlägg från: Anonym (Två styck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Två styck)

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Fantastikt men inte så lätt att köra dubblelt som det ser ut på film!!

Men det var en trevlig upplevelse jag fick bestämma hur långt jag ville gå men bar jag såg henne njuta kunde jag inte låta bli att bara köra på hon njut och jag njöt! Vi provade det två gånger för första gången var det riktigt trevligt alla njöt men han var lite för rädd för att nudda mig det var en stor nackdel men han gillade henne och hon gillade det också det var ju det viktigaste sedan provade vi med en svart man då båda var jätte nyfickna på det och det var häftigt men han var inte så trevlig och pratade svår svenska och vi fick låta honom duscha hos för han lucktade inte så gott!!

Men han en rejäl sak mellan benen som var lång men inte tillräckligt grov som vi hade hoppats på!! Till och med jag fick känna på den det var en upplevelse trevligt!! Men en tjej tror jag inte hade funkat jag gillar se henne få en annan man som blir upphetsad av henne för då blir jag det med!!

Efter har tankarna snurrat och ibland känns det förjäkligt då jag är väldigt svart sjuk men älskar ju få bekräftelse på att jag har en snygg kvinna som andra män går igång på! Men det får absolut inta vara någon man känner!!

Hoppas i övrigt att någon gång få träffa ett par att ligga brevid hoppas och kanske man får se vad som kan hända!!

Vi har ett härligt och roligt liv tillsammans

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?