Anonym (tänk efter före) skrev 2017-08-25 10:49:55 följande:
Nä jag visste ju att han hade en bra mycket längre penis än mig redan såklart. Innan kändes det bara häftigt. Jag har frågat mig själv flera gånger varför jag inte avbröt det. Jag klarade nämligen inte av att ha sex med den andra kvinnan riktigt eftersom jag slaknade. Det var en jäkligt konstig känsla. Den kvinnan var skitsnygg dessutom och väldigt villig. Fan allt jag fantiserat om låg framför mig men allt jag kände var att jag ville ta bort min kvinna.
Jag antar att jag inte gjorde det eftersom vi ( båda paren) åkt bort till ett hotell för just detta och planerat det länge. Jag ville väl inte visa att jag mådde dåligt av hela situationen? Jag hade mig själv att skylla helt enkelt.
Jag tror att jag hade mått lika dåligt även om den andra killens penis var mindre än min så det har inte med storleken att göra tror jag. Det var bara en jäkligt konstig negativ känsla att se sin fru älska med en annan man.
Jag inser ju nu att vi inte hade pratat genom detta ordentligt innan. Min fru trodde nämligen att jag gillade att hon stönade och gav järnet! Jag tror att man måste prata väldigt noga innan och vara väldigt ärliga mot varandra om det visar sig att den ena inte vill.
Ok, då förstår jag.
Jo, den här extra kåtheten som kan komma när man är i dem situationen kan ju vara både oväntad och svår att hantera om man inte är beredd på den. Och när det väl har hänt så har det hänt som du säger, och så vill man inte vara "tråkmånssen" som avbryter.
Jag brukar rekommendera till de som är nybörjare att inte göra allt första gången. Känns det inte bra är det lättare att hantera om det bara förekommit händer eller oralsex, än fullbordat samlag.
Min fru blir ju också överkåt om hon får två män samtidigt, men för mig funkar det, jag går igång extra på hennes njutning, och tänder på att vara två män på en kvinna.
Och hon funkar likadant när jag får njuta av två kvinnor.
Men gruppsex funkar inte för alla, tråkigt att det blev som det blev. Bara att försöka gå vidare.