Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
Det är som säkert nån sagt här tidigare stor skillnad på fantasi och verklighet.
Vi fantiserade väldigt ofta om att ha sex med ett annat par. Jag (killen) fantiserade mest om att min fru skulle bli påsatt av mig och en till kille. I fantasin var det underbart och jag längtade efter att få se henne bli knullad..
Vi träffade ett par. Killen hade en väldigt lång penis. (20 +)
När han körde in den i henne stönade hon på ett sätt jag inte hört tidigare och nåt brast inom mig. Trots alla år av fantasier och trots att jag trodde att jag skulle gilla det så var känslan jag kände att det var fel!
Jag ville inte att hon skulle knullas av någon annan. Jag ville egentligen bara slita bort honom från henne och säga åt honom att ge fan i henne!
Vårt förhållande blev sig aldrig likt efter detta. Jag mådde dåligt av hela situationen och började bli svartsjuk och kände mig mindrevärdig och ja.. utbytbar.. För mig var det inte samma tjej längre. De där ljuden och stönen hon gav var nåt som jag endast ville att hon skulle göra med mig.
Det var naturligtvis inte hennes fel! Det var jag som var den drivande i det och när det kom till kritan så visade det sig att jag inte klarade av det.
Jag ångrar att vi gjorde detta väldigt mycket.