Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Grymt att vara kvinna i centrum. Mitt ex hade dock väldigt svårt att släppa det faktum att jag blev råknullad av en annan man och njöt fruktansvärt mycket av det. Så tänk igenom det noga men som tjej som bara ser till njutningen kan jag bara rekommendera dig att leka med två män. Fantastiskt!

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Fuck) skrev 2017-08-22 18:36:45 följande:
    Fan hur ska man ha trekanten med två tjejer?
    Hur menar du?
  • Anonym (Milfy)
    100kgpappa skrev 2017-08-24 16:40:48 följande:
    Kan bara hålla med! Om ett förhållande havererar pga en trekant, då var det nått fel i grunden, och det enda trekanten gjorde var att skynda på förfallet.
    Det där känns ju jävligt knasigt. Det är till och med helt fel.
  • Anonym (Milfy)
    100kgpappa skrev 2017-08-25 10:09:44 följande:
    Var det en del av fantasin att den andre killen skulle ha större, eller råkade det bara bli så?

Och varför avbröt du inte direkt när det kändes fel? Det är en av de viktigaste reglerna när man blandar in andra i sexlivet, att det måste kännas rätt för båda.

Vi brukar se till att träffa par som är någorlunda lika oss fysiskt, då slipper man sådana upplevelser.

Men jag kan helt förstå att du kände som du gjorde.
    Enligt dig så måste ju deras förhållande varit felaktigt och dömt att ta slut redan innan...
  • Anonym (Milfy)
    100kgpappa skrev 2017-08-25 18:11:04 följande:
    Nej, det var inte hans förhållande jag syftade på. Det var ett helt annat där kvinnan omedelbart blev förälskad i den andra mannen så fort han kom i henne.

Om man älskar sin partner blir man inte kär i någon annan bara för att man har sex ihop.

I det här fallet var det ju pga av sina känslor för sin fru det inte funkade, inte pga av känslor för någon annan.

Hur är det med läsförståelsen?
    Fint. Och det är alltid trevligt att bli hånad när man har missuppfattat något.
Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?